محمودرضا حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 170 خانوار عشایری این مقدار تسهیلات را دریافت کردند و امسال از این محل 11 میلیارد ریال تسهیلات به شهرستان زیرکوه ابلاغ شده است.
وی گفت: این میزان تسهیلات در راستای حمایت مستقیم دولت از زنجیره تولید گوشت قرمز و ایجاد اشتغال پایدار به عشایر با نرخ چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت شد.
مدیر امور عشایری زیرکوه بیان کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور تسهیل در معیشت و تامین علوفه موردنیاز عشایر، در پی تشدید پدیده خشکسالی در نیمه دوم سال، به زودی پرداخت می شود.
وی از راه اندازی واحد بسته بندی ذرت علوفه ای با اعتبار 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت تعاونی عشایری شهرستان خبر داد و گفت: این واحد ظرفیت بسته بندی 2 هزار تن ذرت را در سال دارد که ذرت علوفه ای بسته بندی آن به صورت نقدی و مدت دار بین عشایر استان توزیع می شود.
حیدری اظهار داشت: ذرت علوفه ای در فصل برداشت از کشاورز خریداری و در این کارگاه در قالب بسته های 30 کیلویی بسته بندی می شود.
شهرستان مرزی زیرکوه سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلومتری مرز با افغانستان قرار دارد، مساحت زیرکوه 9 هزار و 185 کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.