به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع گفت: با اطلاع از حمل و جا به جایی محموله مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان سربیشه، بررسی موضوع و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه پس از استقرار در محورهای کویری به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد که با استفاده از اقدامات پلیسی خودرو توقیف و در بازرسی از آن 301 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی گفت: در عملیاتی جداگانه در ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد شهرستان نهبندان نیز در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل یک دستگاه کامیونت جک، 261 کیلوگرم تریاک با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان گلستان کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.
سردار شجاع تصریح کرد: در مجموع این عملیات ها 562 کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند.

** کشف 25 کیلوگرم شیشه در نهبندان
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد نهبندان 25 کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گزارش پایگاه پلیس وی اضافه کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل آباد هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
سردار شجاع گفت: در بازرسی از خودرو 25 کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در اتوبوس جاساز شده بود کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.