به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار سردار سید ضیاء الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر محرومیت در کشور برداشته شود به خودی خود مردم امنیت را برقرار می کنند پس باید در نظر داشته باشیم که از آرمان های انقلاب اسلامی فاصله نگیریم.
وی گفت: در تاریخ جز موارد استثنا شیعه در انزوا بوده و تجربه حکومتی نداشته است لذا نباید دور از توقع باشد که در این 40 سال در آزمون و خطا حرکت کرده باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه در این مسیر باید مورد نظر مسئولان قرار گیرد، شناسایی نقاط قوت و ضعف در این مدت است که باید نقاط قوت ارتقا یابد و از نقاط ضعف دوری کرد.
وی با تاکید بر اینکه سازمان های خدمت رسان باید به صورت مشترک به امور محرومیت زدایی بپردازند گفت: این روند در ابتدای مسئولیتم در خراسان جنوبی آغاز و به دلیلی کمرنگ شد اما سپاه به عنوان پیشنهاد اقدامی مشترک در خراسان جنوبی را با همه نهادها و سازمان ها در راستای محرومیت زدایی سازماندهی کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اقدام مشترک در 2 سال گذشته در خراسان جنوبی آزمایش شده و روندی مثبت هم داشته است که براساس همین آزمایش بار دیگر می تواند مورد عمل قرار گیرد.
وی اظهار داشت: با تجمیع اقدام های خدمت رسانی هم تعداد مراجعه نیازمندان به دستگاه های مختلف کم و هم جلوی افرادی که در مسیری می تازند، گرفته می شود.
امام جمعه بیرجند اطلاع رسانی صحیح و به موقع در موضوعات مختلف محرومیت زدایی را از مهمترین اقدام های پیش روی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: بدون شک سپاه پاسداران با اطلاع رسانی به موقع موجب امید و نشاط در جامعه خواهد شد.
وی تاکید کرد: مردم باید از خدماتی که بهره مند می شوند اطلاع کافی داشته باشند و رسانه ها هم باید به طور دقیق به این امر بپردازند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنیم که سراسر امید است و ممکن است دشمن دست اندازی کند اما چون در آزمون و خطا هستیم قابل پیش بینی است و به سوی هدف اصلی لحظه ای توقف نخواهیم کرد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم ورود سپاه پاسداران به عملیات اجرایی و عمرانی مصلای نمازجمعه بیرجند را خواستار شد و گفت: مصلای بیرجند یکی از پایگاه های امیدبخش در استان است که باید موردنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام محمدولی عارفی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در سخت ترین شرایط در کنار مردم بوده که حضور چشمگیر در زلزله غرب کشور گواهی روشن بر این سخن است.
وی افزود: بدون شک حضور سپاه پاسداران در عملیات اجرایی مصلای نمازجمعه بیرجند مشارکت بیش از پیش مردم را هم در پی خواهد داشت.
سردار حزنی پس از این دیدار برای بررسی مشکلات اجرایی و عمرانی مصلای نمازجمعه بیرجند از این محل بازدید کرد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.