محمدحسین اشرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عرضه و فروش کالاهای غیربهداشتی، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و رعایت نکردن اصول بهداشت محیطی تخلفات عمده بخش بهداشت، دارو و درمان در استان بوده است.
وی بیان کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز عرضه و فروش کالای قاچاق توسط واحدهای صنفی و حمل و نقل کالای قاچاق بیشترین پرونده های تخلف را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: شهریورماه گذشته 520 پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات و اجرای احکام مختومه شد.
وی افزود: در مجموع نسبت پرونده های مختومه به وارده تعزیرات حکومتی استان امسال نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است و این سازمان اهداف خود را در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و دارو و قاچاق کالا و ارز دنبال می کند.
اشرفی اظهار داشت: شهریورماه گذشته در بخش کالا و خدمات 164 پرونده وارده و 176 پرونده مختومه شد که میزان محکومیت این پرونده ها 248 میلیون ریال بوده است.
وی گفت: در بخش کالا و ارز نیز 99 فقره پرونده وارده و 109 پرونده با محکومیت 24 میلیارد و 682 میلیون ریال مختومه شد.
وی ادامه داد: ماه گذشته در بخش بهداشت، دارو و خدمات نیز 28 پرونده وارده و 33 پرونده مختومه شد که میزان محکومیت این پرونده ها 71 میلیون ریال بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در حوزه اجرای احکام طی ماه گذشته در بخش کالا و خدمات 72 پرونده وارده و 89 پرونده مختومه شد که در این زمینه 139 میلیون ریال وصول شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد پرونده های وارده 77 مورد، مختومه 99 مورد و میزان وصولی سه میلیارد و 779 میلیون ریال بوده است.
اشرفی گفت: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز هفت پرونده وارده و 14 پرونده مختومه شد و در این زمینه 21 میلیون ریال وصول شده است.
وی بیان کرد: پرونده قاچاق هشت هزار و 613 لیتر سوخت از نوع نفت سفید در شهرستان نهبندان، قاچاق 40 هزار نخ سیگار، 68 کیلوگرم پارچه و 42 عدد سنگ فرز در شهرستان قاینات، 40 راس گوسفند در بیرجند و 6 تن چوب در قاینات از جمله پرونده هایی است که در روزهای پایان شهریور مورد رسیدگی قرار گرفته است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.