همزه اسعدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به گزارش مردمی روز جمعه مبنی بر مفقودی مردی 46 ساله در روستای کلاته شب از توابع شهر درح شهرستان سربیشه بلافاصله یک تیم امدادی و یک تیم پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج مردمی و اهالی روستا فرد مذکور در اطراف روستا در حالی که جان باخته بود، پیدا شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون گزارشی در خصوص علت مرگ این فرد ارایه نشده و موضوع از طریق مراجع ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.
وی از ناپدید شدن زنی 37 ساله در شهر درح در همین زمان خبر داد و افزود: پس از اعلام به پایگاه امداد و نجات مستقر در منطقه، نیروهای امدادی اعزام و با همکاری نیروی انتظامی و مردم ساعت 6 صبح روز شنبه فرد حادثه دیده پیدا شد.
اسعدزاده گفت: در این مدت مفقود شدن مردی در زهان شهرستان زیرکوه به پایگاه امدادی این شهر گزارش و پس از اعزام نیروهای امدادی و همکاری سایر عوامل امدادرسان این فرد نیز پیدا شد.
وی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران سراسر استان نسبت به هماهنگی و برگزاری کارگاه های آموزشی امداد و نجات اقدام کنند ادامه داد: با توجه به اینکه اولین افراد حاضر در محل حادثه مردم هستند اگر آموزش های لازم را دیده باشند، کمترین خسارت به حادثه دیده وارد خواهد شد.
وی گفت: آموزش های امداد و نجات بدون هیچگونه محدودیتی به متقاضیان ارایه می شود.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.