به گزارش ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه روز پنجشنبه در آیین افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس اظهار داشت: همه بخش های نظام در شرایط فعلی کشور نیازمند همدلی و وحدت هستند چرا که دشمنان خارج از کشور خواب‌ های شوم دید‌ه‌ اند و البته این خواب ها تعبیر نخواهد شد.
وی به فعالیت 96 گروه معاند نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور اشاره کرد و گفت: این گروه ها به صورت شبانه روزی علیه مردم و وحدت نظام به هر بهانه ‌ای فعالیت و شایعه پراکنی می‌ کنند.
نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با تاکید بر حفظ انسجام، وحدت و هم افزایی بین مردم و مسئولان افزود: در مقابل دسیسه های دشمنان باید دژ پولادین مقاومت را ایجاد و تلاش کنیم تا بخشی از جنگ روانی دشمنان خنثی شود.
وی گفت: شاید شرایط کشور به دلیل توطئه‌ های دشمنان در آینده سخت تر هم بشود که در برابر هر گونه توطئه دشمنان باید مقاومت و با نگاه توسعه گرایانه شبانه روزی برای خدمتگزاری به مردم تلاش کرد.
مروج الشریعه با تاکید بر امیدبخشی در جریان اطلاع رسانی به مردم بیان کرد: مردم نیز باید به خادمان خود امیدوار باشند.
وی افزود: طرح تحول سلامت در کشور از ابتدای دولت یازدهم شروع شده و تداوم آن در دولت فعلی یادگار ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی به جا می ماند.
استاندار خراسان جنوبی با تجلیل از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بارها در تریبون های مختلف گفته ام که دکتر قائمی می توانست از نظر علمی و کسب درآمد خارج استان و کشور موقعیت خیلی بهتر داشته باشد اما موطن خود را برای کار و خدمت انتخاب کرد که الگو است.
اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس در دومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان مرزی خراسان جنوبی افتتاح شد.
14 میلیارد تومان برای ساخت اورژانس با بخش های اتاق عمل، زایشگاه، NICU ،ICU و LDR هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه وارد بیرجند شد، امروز همچنین پنج طرح درمانی را در شهرستان قاینات افتتاح و با مردم شهرستان سرایان دیدار کرد.
15 طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر آغاز شد.
مجموع سرمایه گذاری این طرح ها حدود 40 میلیارد تومان اعلام شده است.
استان مرزی خراسان جنوبی دارای 13 بیمارستان در 11 شهرستان است که با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می کنند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.