به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز سه شنبه در نشست ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افزود: قیام 17 شهریور پایه های رژیم طاغوت را به لرزه درآورد و نقطه عطف مبارزه ملت ایران علیه رژیم پهلوی است.
وی اظهار داشت: از ابتدای نهضت ملت مسلمان ایران برای سرنگونی رژیم فاسد و وابسته ستمشاهی روزهای تعیین کننده بسیاری وجود دارد اما در این میان، جایگاه و نقش مردم در قیام 17 شهریور ویژه است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: رژیم پهلوی در این روز با کشتار تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم دست به جنایت بزرگی زد.
وی اضافه کرد: به منظور بزرگداشت 17 شهریور، گردهمایی روحانیون و مبلغان خراسان جنوبی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می شود و سخنران این آیین نماینده ولی فقیه در استان است.
ملایی گفت: سخنرانان در خطبه های نمازجمعه هفته جاری به تبیین مباحث ویژه 17 شهریور بپردازند و بسته محتوایی در خصوص این روز به ائمه جمعه استان ارائه می شود.
وی ادامه داد: شعار ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته، امید به آینده» است.
وی گفت: کارگروه های این ستاد باید تا پایان شهریورماه دستاوردها را در برش شهرستانی و استانی تهیه کرده و تولید محتوای خود را ارائه دهند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با همکاری بسیج رسانه ترتیبی اتخاذ شد که 2 یا سه رسانه به صورت ویژه پیگیر دستاوردهای حوزه کارگروه های مختلف باشند.
وی افزود: مسئولان کارگروه ها در مساجد مختلف حضور پیدا کرده و به بیان مباحث پیروزی انقلاب اسلامی می پردازند.
برنامه های اجرایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گرامی داشت یوم الله 17 شهریور و تبلیغات محیطی کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.