به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان افزود: در همین تجمعات اخیر رسانه های بیگانه از مردم دعوت به تجمع کردند که عدم حضور آنان نشان از بصیرت و همراهی ملت با ولایت است.
وی گفت: تحقق دولت اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات کشور است و تحقق این موضوع نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پنج مرحله خط مشی رسیدن به تمدن اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین و تبیین شده که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و در نهایت رسیدن به تمدن اسلامی است.
وی بیان کرد: ما در ایجاد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تاکنون موفق عمل کرده ایم اما در مرحله سوم یعنی ایجاد دولت اسلامی که مرحله‏ای حساس به شمار می رود، مانده ایم.
نوفرستی گفت: همچنین در دولت سازی اسلامی تاکنون پیشرفت های خوبی به دست آورده ایم اما وقتی برخی کشورهای همایسه تمام توان و سرمایه خود را در اختیار استکبار برای براندازی نظام اسلامی قرار می دهند، ما باید برای اقتدار نظام خود تلاش بیشتری داشته باشیم و همه کارگزاران باید اسلامی فکر و عمل کنند تا در این مرحله نیز موفق شویم.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند و راهکارهای تحقق آن را برای مسئولان بیان کردند که نیاز است امروز با تکیه بر ظرفیت های داخلی برای حل مشکلات اقتصادی مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
حجت الاسلام نوفرستی گفت: ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این مدت را با اقتدار، افتخار و عظمت پشت سر گذاشته ایم، امروز نظام اسلامی ایران بالاترین جایگاه را از نظر اقتدار نظامی و تاثیرگذاری در سطح منطقه و جهان دارد.
وی بیان کرد: تاکنون ایران اسلامی نقش مهمی در کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، سوریه، یمن و پاکستان ایفا کرده و استکبار جهانی با حضور ایران در معادلات سیاسی منطقه نتوانسته موفق عمل کند به طور مثال آنان چندین سال است که می خواهند بشار اسد را عوض کنند و نمی توانند اما با اقتدار ایران رئیس جمهور سوریه سال هاست که پابرجاست.
وی افزود: استکبار جهانی سال ها توان خود برای راه اندازی گروهک تروریستی داعش به کار گرفته است و امروز با تلاش نیروی های مستشاری ما چیزی به عنوان حکومت داعش در منطقه وجود ندارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: برخی می گویند داعش در عراق و سوریه تمام شده و باید حمایت ایران از این کشورها به اتمام برسد در حالی که داعش یک جریان پیچیده جهانی است که سال ها به دست استکبار جهانی پرورش یافته و اقدامات غارتگرانه آن همچنان در کشورهای همسایه وجود دارد.
وی ادامه داد: امروز داعش به عنوان جریان و حکومتی که کشور عراق را اشغال و ادعای راه اندازی حکومت داشت، وجود ندارد.
وی گفت: دشمنان با توطئه های مختلف خود به دنبال تجزیه و جداسازی کردستان عراق بودند که با حمایت و هدایت ایران اسلامی از مسئولان عراقی این اتفاق رخ نداد.
نوفرستی افزود: ایران از نظر امنیت باثبات ترین کشور منطقه است و نظام اسلامی ایران نیز روز به روز در حال رشد و سیر تکاملی خود را با اقتدار طی می کند.
در این آیین از خدمات حجت الاسلام علی خواجوی موسویه تقدیر و حجت الاسلام محمدرضا کیانی به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان معرفی شد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.