خط و نشان هافبک استقلال برای ژاوی و گابی

هافبک استقلال می‌گوید شرایطش نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده اما در هفته‌های آینده عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علی کریمی پس از تساوی استقلال مقابل فولاد در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: ما سعی کردیم در این بازی موقعیت‌سازی کنیم و چند موقعیت هم داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم تا شرمنده هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند، شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند به روزهای خوب خود بازگردد، گفت: ما طبیعتاً باید حداقل بازی‌های خانگی را ببریم و نباید امتیاز از دست بدهیم. اگر امتیازات این بازی‌ها را از دست بدهیم در پایان فصل ناراحت خواهیم شد. فکر می‌کنم دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه نداریم. بازیکنان جدیدی به استقلال اضافه شدند که فکر می‌کنم به هماهنگی رسیده‌اند.

بازیکن استقلال در ادامه درباره دیدار سخت استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر توضیح داد: فکر می‌کنم این بازی، بازی سال استقلال است. همه تلاشمان را می‌کنیم تا با حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی کار را یکسره کنیم تا در قطر کار راحت‌تری داشته باشیم. بازی با السد شرایطش فرق می‌کند و باید خودمان را در طول هفته برای بازی با این تیم آماده کنیم.

کریمی افزود: واقعیت کار این است که تا الان نتایج خوبی کسب نکردیم. از حمایت تماشاگران تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده این حمایت ادامه پیدا کند. امیدوارم مقابل السد نتیجه خوبی کسب کنیم.

او همچنین درباره شرایط خودش اظهار کرد: همانطور که می‌دانید دو ماه قبل از جام جهانی مصدوم شدم و مدت طولانی‌ای را ریکاوری کردم. من در تمرینات آماده‌سازی استقلال هم نبودم و هیچ بدنسازی‌ای انجام ندادم. با این حال از هفته اول بازی کردم و الان هم احساس خوبی دارم ولی هنوز به شرایط آرمانی نرسیدم. فکر می‌کنم در آینده بهتر شوم همانطور که امروز نسبت به بازی‌های گذشته حس بهتری داشتم. این پروسه زمان‌بر است. امیدوارم در هفته‌های آینده مثمرثمرتر عمل کنم.

بازیکن استقلال در پایان درباره اتلاف‌وقت فولادی‌ها گفت: این مسائل در فوتبال ما قدیمی شده است. تیم‌های شهرستانی که به ورزشگاه آزادی می‌آیند همیشه به دنبال یک امتیاز هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید