سرمربی ذوب آهن: فلسفه مالکیت توپ را به تیم وارد کریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است اگر تیمش بتواند به فلسفه فوتبالی‌اش یعنی مالکیت توپ مسلط شود، می‌تواند حریفانش را پرگل شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: پس از شکست برابر سپاهان انگیزه زیادی داریم و با ذهنیت برد وارد زمین می‌شویم. هر موقع که به میدان می‌رویم به دنبال شکست حریف هستیم و فردا هم همین‌گونه است. ما از ابتدای فصل فلسفه‌ای را وارد تیم کردیم و آن برتری در مالکیت توپ است که باید با موقعیت‌سازی همراه شود.

وی ادامه داد: در دیدار برابر سپاهان تمرکز خود را از دست دادیم و دو گل دریافت کردیم. جبران این دو گل مقابل سپاهان قلعه‌نویی خیلی سخت است. ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد و تسلط ما به فلسفه بازی‌مان باعث می‌شود گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محسن مسلمان و میلاد فخرالدینی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و سعی کرده‌ایم که مراقب این بازیکنان باشیم تا مصدومیت آن‌ها جدی‌تر نشود.

وی افزود: بازی سختی مقابل ماشین سازی در اختیار داریم و این تیم مربی بادانشی دارد که نظم و انضباط خاصی در این تیم حاکم است. فردا شاهد مسابقه زیبای خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید