بازی‌های آسیایی جاکارتا- ۲۰۱۸؛

کیخا: در اردو اتفاقی افتاد که روحیه ام بهم ریخت/ سکوتم فقط به خاطر اعضای تیم ملی و همچنین سرمربی است

ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: مسائلی در چند روز پایانی اردوی تیم ملی رخ داد که باعث شد روحیه‌ام بهم بریزد و نتوانم تمرکز لازم را داشته باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعیدرضا کیخا در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه اعزام کاروان ژیمناستیک به بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: واقعیتش این است که در خلال برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی و به‌ویژه در ماه‌های اخیر یک سیر صعودی مطلوبی را داشتم، اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد دچار مشکل شوم و نتوانم تمرکز لازم را داشته باشم.

وی بدون آنکه به این اتفاق اشاره کند، ادامه داد: همه ورزشکاران در آستانه اعزام به یک تورنمنت بزرگ و مهم انتظار افزایش انگیزه را دارند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما مسائلی پیش آمد که به لحاظ روحی و روانی بهم ریختم و حتی در روزهای اخیر نتوانسته‌ام بخوابم. در چند روز اخیر به اندازه چند ماه و حتی چند سال فشار به من وارد شده است، اما به خاطر موفقیت تیم ملی در جاکارتا سکوت کرده‌ام تا وحدت تیم حفظ شود. در واقع سکوتم فقط و فقط به خاطر اعضای تیم ملی و همچنین سرمربی آن است و سختی آن را به جان خریده‌ام تا پس از این همه تلاش و سختی که کشیده‌ایم، اتفاق بدی رخ ندهد، هر چند که سایرین چنین تفکری نداشتند.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: ژیمناستیک ایران کار سختی در بازی‌های آسیایی دارد. همه کشورهای مطرح به جاکارتا می‌آیند تا روی سکو قرار بگیرند. آنها به طور کامل حمایت می‌شوند و از امکانات بسیار خوبی هم بهره می‌برند. با این وجود امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید