مدیر تیم ملی امید به جی پلاس خبر داد:

یونس دلفی نمی‌تواند به آیندهوون برود/ مخالفت تیم امید با مرخصی چند روزه بازیکن جوان

مدیر و سرمربی تیم ملی فوتبال امید با حضور یونس دلفی در تست پزشکی تیم هلندی آیندهوون مخالفت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از جام جهانی زیر 17 سال و درخشش یونس دلفی در ترکیب تیم فوتبال ایران، باشگاه هلندی PSV آیندهوون برای جذب این بازیکن با استعداد ابراز علاقه کرد. کار تا جایی پیش رفت که دلفی بدون اجازه سرمربی و مدیران استقلال خوزستان راهی هلند و در تمرینات تیم جوانان این باشگاه حاضر شد اما به دلیل قرارداد داشتن با استقلال به ایران بازگشت و روند انتقالش به این تیم هلندی نیمه تمام ماند.

با این وجود یونس دلفی با بازگشت به ایران به درخشش خود در ترکیب استقلال خوزستان ادامه داد و یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ هفدهم بود. این عملکرد منجر به علاقه مندی بیشتر آیندهوون برای جذب دلفی جوان شد تا هلندی‌ها پروسه انتقال دلفی را از طریق باشگاه دنبال کنند.

سلطانی - مدیرعامل استقلال خوزستان از چند ماه قبل خبر از مذاکرات با این تیم هلندی داده بود و اخیرا اعلام کرده که با این تیم برای انتقال دلفی به توافق رسیده و یونس فقط باید در تست های پزشکی باشگاه PSV آیندهوون شرکت کند. او تاکید کرده که نیاز است تیم ملی امید مرخصی چند روزه ای به دلفی بدهد تا او از جاکارتا راهی هلند شود.

اما حمید استیلی - مدیر تیم ملی فوتبال امید با رد این درخواست، به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: دلفی بازیکن بسیار  با استعدادی است اما قوانین برای همه یکسان است. نمی‌توانیم در آستانه شروع مسابقات به کسی مرخصی بدهیم. بازیکنان با انضباط کامل، در اردو حضور دارند و برای ما مقدور نیست که به بازیکن کلیدی تیم اجازه خروج از اردو را بدهیم.

او تاکید کرد: برای دلفی آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم می‌تواند آینده خوبی را برای خود رقم بزند. بعد از اتمام بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا او می‌تواند برای حضور در تست‌های پزشکی به هلند برود.

به گزارش جی پلاس؛ به نظر می‌رسد علی رغم مخالفت تیم ملی امید با حضور دلفی در تست پزشکی آیندهوون، این بازیکن کماکان مورد توجه این باشگاه هلندی باشد.

دیدگاه تان را بنویسید