دستگاهی که بوی بد پا را از بین می برد+ عکس

افرادی که پاهایشان بو می دهد از این دستگاه لذت ببرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برای افرادی که در هنگام کفش پوشیدن جوراب به پا نمی کنند و یا افرادی که متاسفانه پاهایشان بو می دهد ، شرکت پاناسونیک به تازگی دستگاهی به نام خوشبو کننده کفش را به بازار عرضه خواهد کرد.این دستگاه از تکنولوژی نانو بهره می برد که می تواند بوی بد کفش شما را از بین ببرد.

برای استفاده کننده از محصول ، شما کافیست این دستگاه را داخل کفش خود قرار دهید.این دستگاه اشعه های قوی را به داخل کفش خود ارسال می کند و ذرات مرتبط با بوی نامطبوع کفش را از بین می برد. این دستگاه دو حالت مختلف دارد : حالت عادی و طولانی که بین ۵ الی ۷ ساعت دستگاه مشغول پاکسازی کفش شما می شود.بر اساس گفته های شرکت پاناسونیک حالت طولانی این دستگاه مناسب افرادی است که شدیدا به بوی نامطبوع کفش حساس هستند.

این دستگاه جز اولین پروژه های این شرکت در زمینه حذف بوی نامطبوع نیست.تابستان سال گذشته ، این شرکت یک جا رختی خوش بو کننده را به بازار عرضه کرد که می توانست همین پروسه را برای لباس های شما انجام دهد.

این دستگاه عجیب و غریب احتمالا در ۲۰ سپتامبر در ژاپن رونمایی خواهد شد.البته این شرکت هنوز قیمتی را برای این دستگاه تعیین نکرده است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید