حسن یزدانی جواب جردن باروز را داد

حسن یزدانی جواب جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی را داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی که یک مدال‌‌طلای المپیک و 4‌مدال طلای جهان در کارنامه دارد در پاسخ به اینکه دوست دارد قبل از دوران بازنشستگی با کدام کشتی‌گیر روبه‌رو شود،اسم حسن یزدانی را آورده. این سوال و جواب با نابغه کشتی آمریکا، در صفحه اینستاگرام او انجام شده است. باروز با انتشار عکس حسن یزدانی گفته که دوست دارد با ستاره این روزهای کشتی ایران روبه‌رو شود. این ابراز علاقه درحالی‌است که او پیش‌تر از رویارویی با یزدانی در مسابقات جام‌جهانی شانه خالی کرده بود.

گربه سیاه ایرانی‌ها 

بی‌تردید جردن باروز آمریکایی در سالیان اخیر گربه سیاه کشتی‌گیران ایرانی بوده است. او در پایان‌همه مبارزاتش با کشتی‌گیران ایرانی، دستش بالا رفته؛ صادق گودرزی، عزت الله اکبری، مرتضی رضایی‌قلعه، پیمان یاراحمدی و علیرضا قاسمی طعم شکست در مقابل باروز را چشیده‌اند. اما آیا می‌توانیم امیدوار باشیم که یزدانی انتقام همه آنها را بگیرد؟
 

یزدانی: قمار باروز 100 به یک است 

بعد از کری‌خوانی باروز و به مبارزه طلبیدن یزدانی با شناخت از خلق‌و‌خوی ستاره کشتی ایران، طبیعی بود که منتظر واکنشی از او در فضای مجازی نباشیم. همان‌طور که در ماه‌های اخیر درمقابل کری‌خوانی دیوید تیلور هم‌وطن باروز سکوت‌پیشه کرده است. یزدانی درباره پست اینستاگرامی باروز به همشهری ورزشی می‌گوید:« شنیدم که ایشان گفته دوست دارد با هم کشتی بگیریم، من هم بدم نمی‌آید ولی واقعیت این است که او کشتی‌گیر 74‌کیلوگرم است و من کشتی‌گیر 86‌کیلوگرم.

چندباری می‌شد باهم کشتی بگیریم که این اتفاق رخ نداد. در المپیک ریو، باروز آن‌طرف جدول بود که به انور گدوئف روس باخت و من در فینال با گدوئف کشتی گرفتم. جام‌جهانی کشتی در آمریکا فرصت دیگری بود که با هم کشتی‌بگیرم ولی باروز تازه پدر شده بود و تصمیم گرفت که در آن مسابقات کشتی نگیرد. من هر دوبار آماده بودم ولی نشد که با هم کشتی‌بگیریم.»  در جام‌جهانی آمریکا، پیش‌بینی می‌شد رویارویی باروز و یزدانی، رویایی باشد. از یزدانی می‌پرسیم آیا واقعا از نظر روحی آماده شکست حریف بوده:« حالا دیگر تمام شده است. من به آمریکا هم رفتم ولی باروز پسرش را بهانه کرد و وزن‌کشی نکرد. حالا هم می‌داند نمی‌شود با هم کشتی بگیریم، این‌طور می‌گوید. در صورت رویارویی احتمالی در یک مسابقه تبلیغاتی من از او سنگین‌تر هستم و هر اتفاقی بیفتد، می‌گویند یزدانی سنگین‌تربود یا در روزهای پایانی کشتی باروز او را شکست داده است.

رقابت من با باروز قمار 100 به یک برای اوست، اگر ببرد که 100 برده، اگر ببازد با شرایطی که گفتم چیزی از دست نداده است. پس به نظرم تمریناتم را ادامه دهم، بهترین کار است. من با هر کشتی‌گیری که در مقابلم روی تشک قرار گیرد، مبارزه خواهم کرد.» یزدانی در جام‌جهانی کرمانشاه درحالی‌که به شدت سرماخورده و قوای جسمانی‌اش تحلیل رفته بود، از تیلور آمریکایی شکست خورد. تیلور، ملی‌پوش تیم‌ آمریکا در مسابقات جهانی مجارستان است. او از مدت‌ها قبل جنگ روانی را در توئیتر و اینستاگرام با یزدانی آغاز کرده است. مثلا در روز استقلال آمریکا، عکس کشتی خود با یزدانی را به اشتراک می‌گذارد و برای او کری می‌خواند. حسن یزدانی درباره اینکه چرا جواب این کری‌‎خوانی را نمی‌دهد به همشهری ورزشی می‌گوید:« ولش کنید، بگذارید هر چه دل‌شان می‌خواهد بگویند. روی تشک همه چیز مشخص می‌شود. دوست ندارم لات مجازی باشم. به جای کری‌خواندن روی کار خودم تمرکز می‌کنم.» 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید