در همه موقعیت ها پارس از ما سَرتر بودند

ویسی: بازی بسیار زشت،‌ زننده و بدی ارائه کردیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار زشتی را ارائه کردیم،

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از باخت مقابل پارس جنوبی گفت:  بازی بسیار زشت،‌ زننده و بدی ارائه کردیم. در همه نقاط زمین تیم خوب پارس جنوبی از ما سرتر بود و از موقعیت‌های خود استفاده کردند و برنده بازی شدند. شانس آوردیم که گل بیشتری نخوردیم. آنها از موقعیت خود استفاده کردند و پیروز شدند.

وی در ادامه گفت: پارس جم در بازی هفته گذشته هم نباید می باخت. در این بازی محکوم به برد بودند و در خانه پیروز شدند.

عبدالله ویسی در پاسخ به این سؤال که علمکرد داوری چطور بود‌ گفت:‌وقتی بازنده می‌شویم نباید بگویم که داوری بد بود. داوران جوان بودند و خوب قضاوت کردندو به داوری هم احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سؤال که میداوودی به نظر شما وزنش زیاد نیست، گفت: ما از تجربه او استفاده می‌کنیم و به عنوان کاپیتان تیم به او احترام می‌گذاریم او باید وزن خود را کم کند.

ویسی در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که در این بازی چند بازیکن از فصل گذشته استفاه کردید، گفت: 7 تا 8 نفر از بازیکنان فصل گذشته در این بازی استفاده شدند. تن بازیکنان ما به تن بازیکنان لیگ برتری نخورده است. تیم ما تجربه کافی ندارد و در بازی بعدی جبران می‌کنیم و بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که چرا تعویض هجومی را دیر انجام دادید، گفت: کل تیم و خود من هیچ بودیم . تیم ما کلا بد بود و باید بازنده بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید