تارتار: توان رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: همه بازی ها سخت است و با توجه به اینکه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم بچه ها مصمم هستند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار پیش از دیدار پارس جنوبی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: قبل از هر چیز از اصحاب رسانه تشکر می کنم که برای تیم ما در این مدت حاشیه سازی نکردند. همچنین از مدیر رسانه ای سال قبل تیم تشکر می کنم. مدیر رسانه ای جدید ما هم از روزی که به تیم اضافه شده اخبار ما را پوشش داده است. در لیگ برتر بازی آسانی نداریم. همه بازی ها سخت است و با توجه به اینکه نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم بچه ها مصمم هستند تا بازی فردا را با برد پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است که در هفته اول لیگ هم موفق شد مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام دهد اما ما با توجه به بازی اول نیاز به برد داریم و امیدوارم هواداران بافرهنگ و خوب ما فردا در اولین بازی خانگی ورزشگاه را پر کنند تا در مسابقات بعدی حساب کار دست سایر تیم‌ها بیاید. یادم نمی‌رود در بازی اول فصل گذشته مقابل پیکان حمایت هواداران خیلی خوب بود و آن را فراموش نمی‌کنم به طوری که بعد از 30 دقیقه اول بازی 3 گل به  این تیم زدیم. البته می‌دانم بازی فردا سخت است اما امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد. 

وی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد: ما توان رقابت با تیم‌های مدعی را نداریم اما با نفرات موجود و با این بودجه یک هدف‌گذاری خوب انجام دادیم تا با جذب بازیکنان باکیفیت برای موفقیت تلاش کنیم. البته باید از باشگاه تشکر کنم که تا جایی که توانستند نفرات خوبی جذب تیم کردند. این را هم باید بگویم که بودجه باشگاه ما نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده اما با همین شرایط تلاش می‌کنیم تا جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم و از سهمیه استان دفاع کنیم.

تارتار درباره وضعیت بازیکنانش هم افزود: تا جایی که یادم است ما در نیم‌فصل اول فصل قبل از دو، سه بازیکن جوان در تیم استفاده می‌کردیم که به ما کمک زیادی می‌کردند اما امسال از نظر مصدومیت مشکلاتی داریم و به طور مثال مسیح زاهدی مصدوم است و تکلیف او مشخص نیست. ما دنبال مدافع هستیم تا از نظر کمیت دچار مشکل نشویم و اگر مدافع خوبی پیدا کنیم حتماً آن را جذب خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تیم شما چه در فصل قبل و چه در بازی با فولاد موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهد اظهار داشت: به هر حال این کم‌تجربگی بازیکنانی است که در جلوی زمین بازی می‌کنند ما باید بیشتر کار و تلاش کنیم تا بازیکنان پیشرفت کنند. آنها البته تا همین جا هم خوب تلاش کردند و ما باید بیشتر تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود. 

سرمربی تیم پارس جنوبی درباره شایعه بازگشت میثم تیموری و محمدی‌مهر از استقلال به این تیم افزود: ما باید جوانان تیم‌مان را در نظر بگیریم، درست است که باید در برخی پست‌ها بازیکن بگیریم اما در این باره تاکنون صحبتی با من نشده و به قول خود شما این مسأله شایعه است.

 

دیدگاه تان را بنویسید