واکنش نساجی به حرف های جنجالی بازیکن راه آهن

معاون ورزشی باشگاه نساجی نسبت به اظهارات امروز بازیکن راه آهن واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز گذشته عرفان گلستانی ، بازیکن تیم فوتبال راه آهن در گفت و گو با یک خبرگزاری ورزشی درباره دیدار سال گذشته این تیم با نساجی در آخرین بازی لیگ دسته یک گفت: قبل از بازی با نساجی تماسی از طرف فردی که می‌شناختمش با من شد و به من گفتند بازی را به نفع ما تمام کن و 70 سکه بگیر.

محمد کاظمی در مورد اظهارات این بازیکن راه آهن اظهار داشت: سیاست باشگاه نساجی در قبال بحث تبانی و حرف و حدیث های پیش آمده سکوت بوده است چون می خواستیم در فضای آرام کمیته اخلاق و انضباطی تصمیم بگیرند اما به نظر می رسد عده ای در شروع لیگ برتر قصد دارند به نساجی لطمه بزنند و آنهایی که نتوانستند جوانمردانه از پس نساجی بر آیند الان دنبال راه های دیگری هستند آن هم ناجوانمردانه و انتقام موفق نشدن خودشان را بیرون زمین از نساجی بگیرند. 

وی افزود: اما از حالا به بعد سیاست باشگاه تغییر کرده و بابت این حرف ها شکایت می کنیم و اولین شکایت را فردا صبح از همین بازیکن که کجای فوتبال بوده و اصلا نمی دانستیم در راه آهن بازی می کند یا نه انجام خواهیم داد. این آدم حتما باید در مراجع قضایی ثابت کند چه کسی از نساجی با او تماس گرفته و به هیچ عنوان کوتاه نمی  آییم و اجازه نمی دهیم با اعتبار یکی از پرهوادارترین تیم های لیگ برتر بازی شود و به اعتبار این تیم محبوب در مازندران خدشه وارد کند. 

معاون باشگاه نساجی تصریح کرد: به درخواست هواداران نساجی قطعا از رسانه هایی که قصد دارند صعود نساجی را لوث کنند و غرور مردم مازندران را جریحه دار کنند شکایت می کنیم. تا الان سکوت کرده ایم اما از حالا هر کسی در قالب گفت و گو یا بیانیه علیه نساجی و بحث تبانی مباحثی را مطرح کند در مراجع قضایی باید پاسخگو باشد. تا قبل از این می خواستیم در مراجع فوتبالی این مسئله حل شود اما از حالا در مراجع قضایی باید این مباحث را مطرح می کنیم. به نظر می رسد مسئولان فوتبالی نمی توانند جلوی این افراد را بگیرند و مجبوریم برای حفظ غرور مازندران و اعتبار باشگاه این مسائل را در مراجع قضایی پیگیری کنیم. آنهایی که نساجی را زیر سوال می برند باید جوابگو باشند تا در آخر مشخص شود رو سیاهی به چه کسی می ماند.

دیدگاه تان را بنویسید