وزیر ورزش: تلاش داریم آقایی‌مان را بعد از ۴۰ سال در آسیا بدست بیاوریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان‌شاءالله با تدارک و برنامه‌ریزی که شده بتوانیم بعد از حدود چهل سال، آقایی خودمان را در آسیا مجدد به دست بیاوریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مسعود سطانی‌فر با اشاره به اینکه امسال سال پر رویدادی برای کشور است گفت: جام جهانی روسیه از اولین آن بود که با دلاوری‌ها و سلحشوری‌هایی که اعضای تیم ملی فوتبال داشتند و تدارک و هماهنگی خوبی که از طریق وزارت ورزش و فدراسیون انجام شد نتیجه تاریخی و آبرومندی گرفتیم.  

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در ایام دهه سوم مرداد و دهه اول شهریور بازی‌های آسیایی جاکارتا را داریم و همچنین پاراآسیایی جاکارتا. مهر ماه در المپیک جوانان در کشور آرژانتین شرکت می‌کنیم و در ایام پایانی سال یک رویداد مهم در مسابقات آسیایی فوتبال پیش رو داریم که ان‌شاءالله با تدارک و برنامه‌ریزی که شده بتوانیم بعد از حدود چهل سال، آقایی خودمان را در آسیا مجدد به دست بیاوریم. 

سلطانی فر با اشاره به ثمن‌ها گفت: از ابتدای دولت تعداد محدودی از این ثمن‌ها در کشور فعالیت داشتند اما در حال حاضر تعداد 2هزار ثمن فعالیت دارند. خوشبختانه به لحاظ کمی پیشرفت‌های خوبی داشتیم و به لحاظ کیفی هم در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به توانمندی آنها و حضورشان برای کمک به دولت و اداره کشور دست یابیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید