علی دایی: آقایان به اصطلاح "منیجر" زیر پای اسدی نشستند

سرمربی تیم فوتبال سایپا بازی اول در هر تورنمنتی را سخت و دشوار خواند و گفت: خداراشکر می‌کنم که در خوب زمانی گلی زدیم و بعد از گل روان‌تر و بهتر کار کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی دایی پس از پیروزی 3 بر صفر سایپا مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی سختی را در پیش داشتیم، چرا که بازی اول‌مان بود. ما هر کاری کردیم به در بسته خوردیم. خداراشکر می‌کنم که خوب موقعی گلی زدیم و بعد از گل روان‌تر و بهتر کار کردیم. ما موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم. مطمئناً همیشه بازی‌های اول سخت است و خداراشکر می‌کنم که بازی اول را با برد تمام کردیم. به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم. این فوتبال باعث می‌شود که مقابل دوستان قرار بگیریم و از خداداد عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله تیمش در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی سایپا ادامه داد: ما به خاطر مسائل انضباطی رضا اسدی را کنار گذاشتیم. باید تکلیفش معلوم شود. ما دوست نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم. او متعهد است و خوب کار کرده است. دوستان به اصطلاح منیجر زیر پای این بچه نشسته‌اند که او را به فلان کشور می‌برند. او دیروز تمرین نکرد و من او را کنار گذاشتم. من بازیکن ۱۶ ساله هم دارم. هر کسی خوب باشد به او بها می‌دهم. تا تکلیفش با باشگاه معلوم نشود من همین رفتار را ادامه می‌دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید