باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی خرداد 97+جدول

بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در خرداد ماه 97 در گروه خودروهای سبک 13 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 7 خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، در خرداد امسال 71 هزار و782 دستگاه خودرو تولید شد که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 46 مدل خودرو در گروه سبک و 10 مدل در گروه سنگین بود.

براساس این گزارش و در بخش وانت و در سطح قیمتی 2، خودروی وانت تندر با اخذ 3 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

در بخش خودروهای سواری و در سطح قیمتی 1، خودروهای نیومزدا 3، پژو 2008، گرند ویتارا، در سطح قیمتی2 خودروهای کیا سراتو و هیوندای I20 و هاوال H2، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا ۳۰ B و در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207، تندر90 پلاس، تندر 90پلاس اتوماتیک و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودرو های سبک – بخش وانت

باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل در خرداد 97 (+جدول)

به گزارش جی پلاس، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ظاهرا هنوز از قیمت‌های جدید این خودروها خبر ندارد و آنها را در دسته‌بندی قیمتی پایین‌تر قرار داده است.

دیدگاه تان را بنویسید