جلال پوران فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حوادث از ساعات اولیه بامدادی روز گذشته (دوشنبه 18 تیرماه 97 ) تا ساعت 9شب به وقوع پیوستند.
وی افزود: تلخ ترین حادثه روز گذشته تصادف دوم به لحاظ ساعت و زمان واژگونی خودروی پژو 405 در ساعت 9 و30 دقیقه صبح در روستای سپیدار که با انحراف از خیابان و برخورد با پایه برق، یک دختر 11ساله در دم جان باخته بوده است و برای راننده خودرو توسط اورژانس سپیدار اقدامات اولیه پزشکی انجام و با توجه به شدت جراحات و اورژانسی بودن مصدوم، تقاضای بالگرد شد.
پوران فرد بیان کرد: این مصدوم در مسیر راه به اورژانس هوایی یاسوج تحویل و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.
وی عنوان کرد: همچنین روز گذشته دومین سورتی پرواز اورژانس هوایی یاسوج برای مصدوم سقوط از درخت بود که بعد از ارائه خدمات درمانی لازم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پژو 405 در تنگ مهریان هم پنج مصدوم در پی داشت.
وی عنوان کرد: واژگونی خودروی تیبا در محور یاسوج به سی سخت نیز در روستای ده بر آفتاب چهار مصدوم برجا گذاشت.
پوران فرد افزود: تصادف در دمچنار با واژگونی پراید با 2 مصدوم به وقوع پیوست،که از مجموع 13 مصدوم در این حواث 2 مصدوم درمان سرپایی و 11نفر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
واژگونی خودروی وانت پراید در محور یاسوج به اصفهان (حوالی روستای نده) در ساعت 9شب گذشته نیز هفت نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 95 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.