خودم را برای روزهای سخت آماده کرده‌ام

فرشاد محمدی‌مهر: قوی‌ترین تیم فصل گذشته، استقلالِ شفر بود

محمدی‌مهر به تازگی به جمع آبی‌ها ملحق شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشاد محمدی‌مهر، خرید جدید تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در جمع آبی‌پوشان گفت: من در خانواده فوتبالی بزرگ شدم و همه همبازیان و دوستان من می‌دانند که عاشق استقلال هستم و حالا نیز به آرزوی خودم رسیدم و از این موضوع خیلی خوشحالم. رسیدن به استقلال هدف اول من بود، اما من به دنبال درخشش در تیمی هستم که همیشه عاشق آن بوده‌ام. می‌دانم که کار سختی دارم و چند نفر نیز این موضوع را به من گفتند، اما در سختی‌ها می‌توان پیشرفت کرد و من خودم را برای روزهای سخت آماده کرده‌ام.»

محمدی‌مهر درباره تجربه کار کردن با شفر توضیح داد: «ما فصل گذشته دو بار با استقلال بازی کردیم و در نیم‌فصل دوم واقعاً قوی‌ترین تیم لیگ را دیدیم. استقلال با شفر کاملاً در سبک بازی متفاوت شده بود. مطمئناً قوی‌ترین تیم فصل گذشته، استقلالِ شفر بود. می‌دانم که شفر بازیکنان را خیلی خوب برای مسابقات از نظر روحی و روانی آماده می‌کند و توجه زیادی به تمامی اعضای تیم دارد. من نیز دوست داشتم با یک مربی خارجی مانند ایشان کار کنم و این اتفاق یک نکته مثبت برای من خواهد بود.»

خرید تازه استقلال درباره دیدارهای حساس استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: استقلال باشگاه بسیار بزرگی است و همواره دیدارهای حساسی پیش رو دارد. من برای شروع فصل و بازی‌های بزرگ لحظه‌شماری می‌کنم. استقلال چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ کادر فنی و مدیریتی شرایط خوبی دارد و مشکلی برای دیدارهای ابتدای فصل وجود ندارد.
محمدی‌مهر در پایان خاطر نشان کرد: استقلال فصل گذشته تیم بسیار خوبی بود و با توجه به حفظ این تیم و افزایش شناخت شفر، نتیجه گرفتن برای استقلال آسان‌تر از فصل گذشته باشد. من برای کسب موفقیت و جام به استقلال آمدم و می‌دانم که همه مجموعه نیز این هدف را دنبال می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید