در گفت و گو با جی پلاس؛

فرشته کریمی: متاسفانه استقلالی های ما در دیدار جماران نبودند!/ نمی دانم چرا به المپیک جوانان نمی رویم

ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان می‌گوید خوشحال است برای اولین بار به دیدار کسی رفته که دید مثبتی نسبت به ورزش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشته کریمی در حاشیه دیدار صمیمانه تیم ملی فوتسال بانوان با حجت الاسلام سیدحسن خمینی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، اظهار کرد: این اولین بار بود به جماران آمدم و با آقای خمینی دیدار کردم. پیش از این در رسانه‌ها متوجه شده بودم ایشان دید بسیار خوبی به ورزش دارند و در این ملاقات از نزدیک دیدیم که اشراف خوبی بر ورزش داشته و جایگاه ورزش بانوان در نظر ایشان ویژه بود. خدا را شکر که امسال این موقعیت فراهم شد ایشان را ملاقات کنیم. البته با توجه به اینکه ایشان را استقلالی می دانم، متاسفانه امروز کل بازیکنان ما پرسپولیسی‌اند و استقلالی‌هایمان غایبند! (با خنده)

کریمی همچنین درباره نامگذاری یکی از مجموعه‌های ورزشی منطقه ۱۶ تهران به نام او تصریح کرد: دراین باره صحبتی شده و قرار است این اتفاق در پارک بانوان که سالنی داخل آن وجود دارد، بیافتد. البته خودم سالن را هنوز ندیده‌ام اما فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، افتخاری است برای همه ورزشکاران. من برای ورزش بانوان خوشحالم و این می‌تواند شروع جدیدی باشد که هر کسی در شهر خودش به این موفقیت برسد.

ملی‌پوش فوتسال بانوان درباره عدم حضور تیم ملی بانوان در المپیک جوانان با وجود کسب سهمیه به جی پلاس گفت: قبل از مسابقات به ما گفتند سهمیه المپیک را باید ما کسب کنیم. خودم به شخصه در طول مسابقات تمام تلاشم این بود که به فینال برسیم تا این سهمیه را کسب کنیم. اما از کل ماهیت این موضوع اطلاع درستی ندارم و می‌ترسم اشتباه صحبت کنم.

بازیکن تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران درباره ادامه همکاری با این تیم نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد هنوز مطالبات سال گذشته را نداده و اگر به وعده‌هایش عمل کند امسال هم دانشگاه آزاد می‌مانم و در غیر این‌صورت تصمیم دیگری می‌گیرم. فکر می‌کنم کل اعضای تیم این تصمیم را می‌گیرند چون ما پنج بازیکن ملی پوش داریم. خانم مظفر هم سرمربی تیم ملی است. قراردادهایمان خیلی پایین بوده و با این حال مطالبات زیادی داریم. امسال تیم‌ها شرایطشان متفاوت شده و پیشنهادهای بیشتری گرفته‌ایم. این اتفاق پارسال برای بسیاری از ملی‌پوشان افتاد. خودم پیشنهاد بهتری نسبت به دانشگاه آزاد از یک تیم شهرستانی داشتم اما به خاطر کادرفنی، هم‌تیمی‌ها و اینکه تیم در تهران بود، از پولش گذشتم و ماندم اما تیم فعلی هنوز پنجاه درصد از قرارداد را هم پرداخت نکرده است.

دیدگاه تان را بنویسید