تمجید جالب فرشته کریمی از نیلوفر اردلان در فرودگاه

ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی آسیا در کنار قهرمانی، دلچسب شد و این جایزه به کل تیم تعلق دازد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشته کریمی درباره قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و کسب عنوان خود به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها اظهار کرد: در درجه اول قهرمانی برای من مهم بود و دوست داشتم در خدمت تیم باشم. از دریافت عنوان بهترین بازیکن هم خوشحالم اما این عنوان در کنار قهرمانی دلچسب‌تر شد. تک تک بازیکنان، بهترین هستند و من به نمایندگی از کل تیم این جایزه را گرفتم.

او افزود: زحمت زیادی برای رسیدن به این موفقیت کشیدیم و از حمایت‌های فدراسیون هم ممنونیم که شرایطی را فراهم کرد تا با تیم‌های ایتالیا، اوکراین و روسیه بازی دوستانه برگزار کنیم

کریمی درباره حضور نیلوفر اردلان - هم‌تیمی سابقش - در فرودگاه امام (س) برای استقبال از ملی‌پوشان گفت: نیلوفر واقعا به ما لطف دارد و مثل دوره پیش که بعد از قهرمانی به فرودگاه آمده بود، امروز هم آمد و فکر می‌کنم اگر برای هزارمین‌بار هم قهرمان شویم، بازهم می‌آید.

کریمی همچنین درباره بازی فینال مقابل ژاپن خاطرنشان کرد: انتظار نتیجه ۵ بر ۲ را نداشتیم چون ژاپن قهرمان دوره قبل بود و ما دوره پیش با نتیجه یک بر صفر این تیم را برده بودیم. اما امسال با اینکه قوی‌تر شده بود، با نتیجه پرگلی آن را شکست دادیم که نشان دهنده پیشرفت فوتسال ایران است.

این ملی‌پوش فوتسال بانوان در پایان گفت: قهرمان شدن آسان است اما قهرمان ماندن سخت است. این‌که ما دو بار پیاپی قهرمان آسیا شدیم، یک اتفاق بزرگ است که در ورزش بانوان سابقه ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید