مراسم افتتاحیه دوره مربیگری آسیا با حضور تاج +عکس

مراسم افتتاحیه دوره مربیگری آسیا با حضور مهدی تاج در مشهد برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این مراسم که با حضور مهدی تاج و در سالن آمفی تئاتر ورزشگاه امام رضا(ع) به انجام رسید،پیشکسوتان فوتبال مشهد در کنار مربیان حاضر در دوره،دقایق به یادماندنی را رقم زدند.

میرشاد ماجدی،رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، محمدمهدی برادران رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیر تربیت‌بدنی آستان‌قدس رضوی، قاسم زردکانلو، اسماعیل شجیع و حاج مهدی غیاثی از پیشکسوتان فوتبال خراسان،امیر مهدی علوی،مشاور و مسول حوزه ریاست فدراسیون فوتبال، فاطمه شریف سرمربی تیم ملی فوتسال نوجوانان بانوان کشورمان نیز در این مراسم حضور داشتند.

رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم عنوان کرد: تغییر رویه‌ای در جریان مباحث آموزشی در فدراسیون فوتبال گرفته‌ است.بر این اساس،صرفا اخذ مدرک ملاک نیست و به دنبال کاربردی کردن این مدارج هستیم تا نمود آن را در لیگ‌های برتر و آزادگان ببینیم.

ماجدی،رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هم در این مراسم گفت: دیدن اساتید، هم‌بازیان، شاگردان و ... از پشت تریبون زیباست. با همت دوستان در هیات فوتبال خراسان رضوی به آن چه که هدف فیفاست امیدوارم دست یابیم.امیدوارم این دوره از کیفیت لازمه برخوردار باشد.اینجا لازم می دانم از ریاست و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال بابت حمایت های صورت گرفته در بحث آموزش در فدراسیون تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: 267 ساعت برنامه‌ریزی و جلسه برگزار کرده‌ایم. برای نخستین بار دستورالعمل نظام آموزشی هماهنگ ارتقای سطح مربیان را به سرانجام رساندیم. می‌خواهیم کیفیت را جایگزین کمیت کنیم و این کار را خواهیم‌ کرد. این شعار فیفاست که باید آموزش باکیفیت داشته‌ باشیم، اگر فوتبال خوب و بازیکن خوب می‌خواهیم نیاز به مربی خوب داریم. پس بایستی کلاس‌ها با هدف ارتقای سطح مربیان برگزار شود، نه فقط مدرک‌گرایی. افرادی که در این دوره حضور دارند، آینده جامعه مربی‌گری فوتبال ایران هستند.

گفتنی است که میثم بائو، بهمن طهماسبی، پیروز قربانی، هادی عقیلی، مجتبی سرآسیایی،جواد نکونام، رضا عنایتی، احمد تقوی،علی نظرمحمدی، نیما نکیسا، حمیدرضا فرزانه، سعید لطفی، حسین بادامکی، رمضان شکری، علی حنطه و حسین کاظمی از حاضران در این دوره هستند.

ضمن اینکه امیرحسین پیروانی، اردشیر پورنعمت و نادر عربی مدرسین این دوره هستند.

دیدگاه تان را بنویسید