در گفت و گو با جی پلاس؛

حضور ملی پوشان برای تقویت خاتم در آسیا منتفی نیست/ سرمربی خاتم اردکان: هنوز با کولاکوویچ حرف نزده ام!

سرمربی تیم خاتم ماجرای مخالفت کولاکوویچ با دادن بازیکن به تیم خاتم را رد می کند و می گوید قرار است طی روزهای آینده درباره این جزئیات گفت و گو کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پس از انحلال قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر والیبال، حرف و حدیث های زیادی درباره نماینده ایران در دوره آتی رقابت های باشگاه های آسیا مطرح شد. کادرفنی تیم سرمایه در تلاش بودند تا با اسپانسری جدید به جام باشگاه ها بروند و برخی دیگر هم معتقد بودند این سهمیه باید به تیم دوم برسد. در اظهار نظر های رسمی هم مدیران فدراسیون بیشترین حق را به تیم خاتم اردکان دادند و در نهایت سه شنبه هم در جلسه بین مدیران این تیم با ضیایی رئیس فدراسیون، این سهمیه به طور قطعی و رسمی به خاتم اردکان رسید.

پس از این جلسه، صحبت هایی در رسانه ها مطرح شد که کولاکوویچ بازیکنان تیم ملی را به خاتم نخواهد داد. بازیکنانی که به احتمال بسیار از سوی اردکانی برای تقویت تیمشان در راه رقابت های آسیایی در خواست خواهند شد. ماجرا قدری طبیعی به نظر می رسد اما اینکه از حالا و چهارماه مانده به این رقابت ها، چنین صحبت هایی مطرح شده باشد قدری عجیب به نظر می رسد.  موضوعی که سرمربی خاتم هم آن را تایید می کند و می گوید:« هنوز هیچ صحبتی درباره جزئیات حضور ما در جام باشگاه ها و بحث گرفتن بازیکن و مسائل دیگر مطرح نشده. قرار است طی روزها و هفته های آینده این جلسات برگزار شود تا در مورد هر کدام به طور مخصوص تصمیم گیری شود

عباسعلی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره جلسه مدیران خاتم با رئیس فدراسیون و خروجی های این جلسه می گوید:« در جلسه مدیران تیم ما با رئیس فدراسیون، پیش از هر چیز موضوع حضور خاتم در جام باشگاه ها بسته و قطعی شده و پس از آن هم به صحبت درباره مسائل کلی پرداخته شده است. البته مدیران تیم پیش از این جلسه با محمدرضا تابش، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرده بودند و با سفارش او به دیدار رئیس فدراسیون رفته بودند. تابش یکی از حامیان اصلی تیم خاتم به حساب می آید که همواره حامی تیم ما بوده و هست و حالا در راه جام باشگاه های آسیا هم این راه را ادامه خواهد داد.»

او در ادامه اظهار کرد: « قرار است جلسه ی دیگری با حضور من، ضیایی و سرمربی تیم ملی برگزار شود تا در مورد دیگر مسائل موجود و جزئی تر نیست صحبت کرده و به توافق برسیم.»

سرمربی خاتم همچنین به موضوع گرفتن بازیکنان ملی پوش برای تقویت تیمش نیز اشاره کرده می گوید: « ما در وهله اول تمرکزمان بر روی بازیکنان فصل گذشته و همان هایی است که کمک کردند تا به این جایگاه برسیم. پس از آن قطعا به عنوان نماینده ایران، نیازداریم برای حضور در رقابت های آسیایی، چند بازیکن خوب و با تجربه به خدمت بگیریم که بهترین نهادی که می تواند ما را در این زمینه کمک کند فدراسیون است. همان طور که گفتم هنوز هیچ صحبتی در این زمینه انجام نشده. باید با کولاکوویچ و ضیایی صحبت کنیم تا ببینیم چه بازیکنانی را می توانند در اختیارمان بگذارند.»

میرحسینی همچنین امکان جذب بازیکن خارجی را هم فعلا منتفی دانست و به جی پلاس گفت: « ما می خواهیم اگر پولی هم خرج می شود در جیب خودمان و جوانان همین کشور برود. چیزی شبیه به همان صحبتی که رهبری کرده اند و خواسته اند از محصول ایرانی استفاده شود. با این حال همه قبول دارند که این ماجرا باید دو طرفه باشد و وقتی هزینه ای پرداخت می کنی، می خواهی جنس و خدمت با کیفیت دریافت کنی.»

او ادامه می دهد: «تا امروز اصلا به بازیکن خارجی فکر نکرده و نمی کنیم اما اگر نتوانیم کیفیتی که می خواهیم را با بازیکنان داخلی پر کنیم، به سراغ بازیکن خارجی هم می رویم.»

دیدگاه تان را بنویسید