در گفت و گو با جی پلاس؛

صادق محرمی: آرزویم بازی در پرسپولیس بود/ الجزیره را با هواداران می بریم

مدافع راست پرسپلویس می گوید بازی در پرسپولیس رویای کودکی او بوده و به بازی در این تیم افتخار می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت و این تیم را با حضور ژاوی هرناندس اسپانیایی شکست داد ات با 13 امتیاز صدرنشین گروهش شود.

در این دیدار مرتضی پور علی گنجی به اشتباه دروازه السد را باز کرد تا همین یک گل برای پیروزی سرخپوشان کافی باشد.

شاگردان برانکو با این پیروزی در مرحله بعد مسابقات به مصاف الجزیره امارات می روند. الجزیره در دور گروهی دو بار با تراکتورسازی بازی کرد که حاصل آن یک برد و یک مساوی برای نماینده امارات بود.

در برابر السد، صادق محرمی، مدافع راست جوان و با استعداد پرسپولیس عنوان برترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد تا مقابل چشمان استعدادیاب های دینامو زاگرب کرواسی بدرخشد.

این مدافع جوان می گوید تیمش مقابل السد نتیجه خوبی کسب کرده و به هدفش رسیده است.

به یک گل مقابل السد قانع نبودیم

صادق محرمی در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره پیروزی تیمش مقابل السد و گرفتن انتقام بازی رفت می گوید: بازی را هجومی شروع کردیم و السد را تحت فشار قرار دادیم. در همین شرایط مدافع السد اشتباه کرد و دروازه تیمش را باز کرد. با این حال ما به این گل قانع نبودیم و به دنبال تثبیت پیروزی تیم مان بودیم ولی نتوانستیم به گل دوم برسیم.

او ادامه داد: السد تیم خوبی است و این را قبلا نشان داده است. آن ها هم حملاتی داشتند که با خوش شانسی ما و عملکرد خوب بازیکنان به گل نرسیدند. در مجموع از بازی رضایت داریم و به هدفمان رسیدیم. این نتیجه به ما کمک کرد به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

انتخاب به عنوان بهترین بازیکن مغرورم نمی کند

مدافع پرسپولیس که مقابل السد بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: مقابل السد روز خوبی داشتم و توانستم بازی خوبی را ارائه دهم. از این موفقیت مغرور نمی شوم و باید به تلاشم اضافه کنم تا تیم مان در ادامه راه آسیایی خود موق ظاهر شود.

نمی دانستم استعدادیاب های دینامو زاگرب ورزشگاه هستند

محرمی با ابراز بی اطلاعی از حضور استعدادیاب های دینامو زاگرب در ورزشگاه آزادی می گوید: من از این موضوع خبر نداشتم و فکر نمی کنم در چنین شرایطی مناسب باشد که درباره آن صحبت کنم. من از چند روز قبل از بازی تمرکزم را روی بازی با السد گذاشتم و بعد از بازی این موضوع را فهمیدم.

او درباره احتمال پیوستن به دینامو زاگرب کرواسی نیز می گوید: من بازیکن پرسپولیس هستم و به این موضوع افتخار می کنم چون تیم بزرگی دارم و در تیمی بازی می کنم که همیشه آرزوی بازی در آن را داشتم. بهتر است به این موضوعات نپردازیم.

به مرحله یک چهارم نهایی هم صعود می کنیم

مدافع جوان سرخپوشان درباره رویارویی با الجزیره امارات تاکید کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم تا بهترین عملکرد را ثبت کنم. مهم نیست حریفمان چه تیمی است بلکه مهم این است که هواداران را در یک بازی خواهیم داشت و با کمک آن ها به مرحله بعد صعود می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید