کلوپ: صلاح ممکن است مقابل منچسترسیتی بازی کند

سرمربی لیورپول در آستانه مصاف برگشت تیمش برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اورپا خبر امیدوار کننده‌ای به هواداران داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ یورگن کلوپ می‌گوید که محمد صلاح می‌تواند قرمزپوشان مرسی‌ساید را در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول همراهی کند.

ستاره مصری و برترین بازیکن لیورپول در این فصل، در بازی رفت دو تیم آسیب دید و به همین دلیل بازی اخیر تیمش در دربی مرسی ساید را هم از دست داد اما طبق گفته سرمربی‌اش ممکن است او فرصت حضور در بازی فردا شب (سه‌شنبه) را به دست آورد.

کلوپ درباره وضعیت صلاح گفت: نمی‌تواند با قاطعیت درباره وضعیت صلاح صحبت کنم چون صد دردصد مطمئن نیستم. دیروز او با مربی بدنساز تیم در تمرینات کار کرد. ما ساعت 5 در زمین تمرینی ملوود تمرین می‌کنیم. ببینم چه می‌شود.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره وضعیت دیگر بازیکن مصدومیت تیمش امره جان که از ناحیه کمر آسیب دیده هم گفت: وضعیت او هنوز ایده‌ال نیست. او تحت درمان قرار دارد و ما هنوز امیدواریم که این روند سریعتر از چیزی که ما در ابتدا تصور می‌کردیم تمام شود. فعلاً جز این چیز دیگری نمی‌توانیم بگوییم. من ترجیح می‌دهم بگویم که او بازی می‌‌کند تا اینکه بازی نمی‌کند اما باید وضعیتش مشخص شود. پس باید تا فردا صبر کنیم و آن موقع تصمیم بگیریم.

مصاف برگشت تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول که بازی رفت آنها را مردان کلوپ با نتیجه 3 بر صفر بردند، فردا شب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد آغاز می‌‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید