جی پلاس؛

تیام در یک صورت از استقلال جدا می شود

مهاجم سنگالی استقلال در یک صورت می تواند از استقلال جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با نزدیکی به پایان مسابقات باشگاهی، تیم های ایرانی هم به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان و مربیان مدنظر خود هستند. استقلالی ها که در طول شش، هفت ماه گذشته بسیار خوب عمل کردند، قصد حفظ شاکله اصلی خود را دارند و برای همین برای جلب رضایت گزینه های مدنظر خود دست به کار شدند.

در این بین هواداران، سرمربی و مدیران استقلال نگران وضعیت مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی خود هستند. این بازیکن جوان و سنگالی در مدت دو ماه اخیر بسیار خوب ظاهر شده و نشان داده که ارزش مبلغ پرداخته شده را دارد.

تیام در دو، سه هفته اخیر به دلیل مصدومیت کنار استقلال نبود اما برای ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به تیمش کمک خواهد. نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال در واکنش به نگرانی هواداران بابت حفظ تیام گفت که مدت قرارداد او با استقلال یک سال و نیم است و این مهاجم سنگالی فصل آینده هم در ترکیب استقلال به میدان می رود.

تیام نشان داده از هیچ فرصتی برای گلزنی درریغ نمی کند و شم بسیار بالایی در باز کردن دروازه رقبا دارد. با این حال در دیدار استقلال و العین، داور برای استقلال پنالتی گرفت که امید ابراهیمی قصد زدن آن را داشت اما تیام با دلخوری توانست نظر ابراهیمی و کادرفنی استقلال را جلب کند و دروازه العین را باز کند.

مهاجم سنگالی استقلال امیدوار است با صعود احتمالی امپولی به سری A ایتالیا، بار دیگر به این لیگ بازگردد. او پیش از ترک ایتالیاف به صورت قرضی در این تیم بازی می کرد اما به دلیل مصدومیت از این تیم جدا شد.

توافق او با استقلالی ها به گونه ای است که اگر از امپولی یا تیمی در سطح اول ایتالیا پیشنهاد بازی داشته باشد، می تواند از استقلال جدا شود.

در حال حاضر امپولی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم مسابقات سریB ایتالیا صدرنشین است و به احتمال زیاد به سری A صعود می کند.

باید دید امپولی سراغ بازیکن سابق خود و فعلی استقلال را در صورت صعود به دسته برتر ایتالیا می گیرد یا اجازه می دهد تیام با استقلالی ها بازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید