مهاجم سنگالی استقلال در گفت و گو با جی پلاس؛

بابا تیام: می خواهیم از العین امتیازهای خوبی بگیریم/ فضای دربی خیلی هیجان انگیز بود

مهاجم سنگالی استقلال می گوید جو ورزشگاه آزادی در دربی بسیار عالی و هیجان انگیزه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پیروزی یک بر سفر استقلال در دربی 86 پایتخت، باعث شادی بسیار زیاد بازیکنان و هواداران این تیم شد و دیگر کسی به نتایج ضعیف این تیم در ابتدای فصل فکر نمی کند.

 تک گل شاگردان وینفرد شفر روی حرکت انفرادی مامه بابا تیما مقابل محوطه جریمه پرسپولیس و شوت زنی او بود که روی توپ بلوکه شده، وریا غفوری دروازه بیرانوند را باز کرد.

تیام در طول بازی موقعیت چند موقعیت خوب داشت که بیرانوند به خوبی مانع از گلزنی او شد اما مهاجم سنگالی توانست در نبردهای تن به تن و در هوا هم از پرسپلویسی ها بهتر عمل کند که این موضوع تعریف و تمجید هواداران از او را به دنبال داشت.

مهاجم سابق یوونتوس و اینتر ایتالیا که چند هفته ای است به استقلال آمده شروع خوبی در این تیم داشت و تاکنون سه گل زده و یگ پاس گل هم داده است. او درباره دربی تهران می گوید جو ورزشگاه عالی بود و تاکنون مقابل این تعداد هوادار بازی نکرده بود. تیام استقلال وضعیت روحی و جسمی خودش و هم تیمی هایش را پیش از بازی سخت و حساس فردا (سه شنبه) مقابل العین در لیگ قهرمانان آسیا را مطلوب ارزیابی می کند.

مامه بابا تیام در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با العین و دربی تهران صحبت کرد.

جی پلاس: از دربی شروع کنیم؛ این مسابقه مهم را با برد پشت سر گذاشتید و هواداران خوشحال هستند.

تیام: برد خوبی را به دست آوردیم و برای این بازی خوشحال هستم.

جی پلاس: فضای روانی بازی در دربی چطور دیدی؟

تیام: تاکنون در چنین جوی به میدان نرفته بودم. در فوتبال ایتالیا چنین بازی هایی وجود دارد اما من در این گونه بازی ها نبودم. جو بازی عالی و خیلی هیجان انگیز بود.

جی پلاس: می دانی که هواداران تو را دوست دارند؟

تیام: خوشحالم که آن ها از من رضایت دارند. در مدت زمانی کوتاهی که در ایران بودم، هواداران به من ابراز علاقه کردند. خیلی خوشحالم در استقلال هستم.

جی پلاس: دو بازی سخت تا رسیدن به تعطیلات عید نوروز باقی مانده است. بازی حساس مقابل العین را چه طور پیش بینی می کنی؟

تیام: وضعیت تیم ما بعد از دربی، بهتر از قبل است و روحیه و انگیزه بالایی داریم. امیدوارم در دو بازی مهم برابر العین عملکرد قدرتمندانه ای داشته باشیم و امتیازهای خوبی بگیریم.

جی پلاس: استقلال در گروه آسیایی خود رده نخست را دارد. امیدوار به شکست دادن العین هستید؟

تیام: بله. ما در همه بازی ها به دنبال برد هستیم و تلاش می کنیم العین را هم ببریم.

دیدگاه تان را بنویسید