گزارش جی پلاس

ماجرای عجیب سرگردانی دختران بسکتبالیست در فرودگاه و خوابیدن در نمازخانه + عکس

تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان که قرار بود راهی رقابت های غرب آسیا شود، با دستور مدیران باشگاه از پای پرواز برگردانده شد و پس از معطلی حدود 12 ساعته در فرودگاه و خوابیدن در نمازخانه به امید رضایت دادن مدیران این باشگاه، به خانه برگشتند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بسکتبال بانوان در سال 96 پس از چهار دهه توانست مجوز حضور در میادین بین المللی را کسب کند. اتفاق بزرگی که پس از سال این اجازه را به آن ها داد تا با حجاب اسلامی در مسابقان بین المللی حاضر شوند. با این حال اینطور که به نظر می رسد، هنوز این بخش آن طور که باید و شاید جدی گرفته نمی شود و رفتارهایی که با آن می شود، به هیچ وجه شایسته نیست.

رفتاری شبیه به چیزی که روز گذشته افتاد. تیم نفت آبادان که قرار بود راهی رقابت های باشگاه های غرب آسیا، آن هم برای اولین بار شود، از فرودگاه و پای پرواز بازگردانده شد! اتفاق عجیبی که هنوز هم حرف و حدیث ها درباره اش ادامه دارد.

داستان از آن جا شروع شد که عصر دیروز (یکشنبه) و در حالی که همه منتظر سفر این تیم به اردن برای شرکت در رقابت های غرب آسیا بودند، خبر آمد که مدیران باشگاه نفت، پای پرواز این تیم تصمیم به عدم اعزام گرفته اند و دستور داده اند تا این تیم به اردن نرود!

پس از اعلام این خبر، مذاکرات و رایزنی ها از سوی فدراسیون آغاز شد و تلاش هایی صورت گرفت تا کاروان این تیم که از پرواز جا مانده بود، با پرواز دیگری به اردن برود. در تمام طول این چند ساعت و تا نزدیکی ها صبح امروز، بازیکنان و کادر فنی این تیم در فرودگاه معطل بودند و در نهایت هم به محل اقامتشان بازگشتند!

بازیکنان این تیم که صبح دیروز راهی تهران شده بودند، صبح امروز به خانه هایشان برگشتند تا حضور 24 ساعته و معطلی شان در فرودگاه و خوابیدن در نمازخانه فرودگاه امام (س) بی فایده باشد.

01294578

حل مشکل پس از 24 ساعت!

البته شنیده می شود با تلاش های صورت گرفته، قرار شده بازیکنان نفت بامداد فردا راهی اردن شوند تا در این رقابت ها شرکت کنند. 

در مجموع اختیار و تصمیم اعزام دختران نفت به طور کامل به مدیران نفت تعلق داشته اما سوال اینجاست که اگر بنا بر مجوز و تایید این سفر بوده، چرا کارها پیش از این انجام نشده و تیم را از پای پرواز برگردانده اند.

برخی هم در رسانه های مجازی، مشکلات بین دو وزارتخانه نفت و ورزش را دلیل این ماجرا عنوان می کنند که البته مشخص نیست تا چه اندازه ریشه در واقعیت داشته باشد.

 تیم کوشاسپهر سبلان، دیگر نماینده کشورمان ظهر امروز راهی اردن شد تا در این رقابت ها شرکت کند.

دیدگاه تان را بنویسید