مهدی مرادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های جهانی تیراندازی جانبازان و معلولان کره جنوبی امسال برگزار خواهد شد و خانم شجاعی به همراه 9 ورزشکار دیگر از استانهای تهران، آذربایجانشرقی، گیلان، فارس، خوزستان، لرستان و سمنان، برای کسب آمادگی بهتر و بیشتر در سومین مرحله اردوی تیم ملی حضور دارند.
وی اظهار کرد: این اردوی آمادگی از 16 فروردین جاری در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان تهران آغاز شده و ورزشکاران زن و مرد حاضر در اردو به مدت 10 روز زیر نظر سرمربی تیم ملی 'حسین امیری' تمرین می کنند.
مرادی خاطر نشان کرد: این اردوهای آمادگی و تمرینی ملی پوشان ایران با هدف حضور توانمند و مقتدرانه در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، برگزار می شود.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: 'محسن بیگدلی' از ورزشکاران توانمند بسکتبال باویلچر زنجان نیز از سوی فدراسیون به چهارمین دوره اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده است.
مرادی، افزود: این اردوی آمادگی از 21 تا 28 فروردین جاری در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران، برپا می شود و 18 ورزشکار حاضر زیر نظر 'محمدرضا دستیار' سرمربی تیم ملی بسکیتال باویلچر جانبازان و معلولان، تمرین خواهند کرد.
وی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران با هدف آماده سازی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان و رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، برگزار می شود.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.