توانایی‌های استقلال مقابل الهلال و العین را دیدیم

سرمربی الریان: انتظار داریم فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: ما انتظار داریم فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. یک سال پیش هم مقابل پرسپولیس بازی داشتیم. استقلال و الریان بر خلاف انتظارها ظاهر شده‌اند. ما انتظار داریم فردا استادیوم پر از تماشاگر باشد و یک بازی خوب را شاهد باشیم.

او ادامه داد: بازی رفت ۲-۲ شد. ما دو گل زدیم و پیش افتادیم اما متاسفانه استقلال گل تساوی را به ثمر رساند و ما در دقایق پایانی ۱۰ نفره شدیم.

لادروپ درباره حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: برای تیم میزبان خوشایند است که ۸۰ هزار نفر تماشاگر داشته باشد. ما سال قبل مقابل پرسپولیس و هواداران زیادش عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی الریان درباره تفاوت این بازی و بازی رفت با استقلال هم گفت: بازی رفت اولین بازی بود و دو تیم شناختی از هم نداشتند. ما در این بازی بهتر و بیشتر حریف را می‌شناسیم. همین نکته، تفاوت این بازی با بازی رفت است.

او درباره شرایط بازی فردا اظهار کرد: استقلال دسامبر سال گذشته با الان بسیار فرق دارد. آنها در لیگ ایران خیلی بهتر از قبل عمل کردند. ما توانایی‌های آنها مقابل الهلال و العین را دیدیم. تماشاگران آنها هم این تیم را قوی‌تر می‌کنند. فوتبال علم نیست و باید منتظر ماند تا فردا بازی شروع شود.

لادروپ اضافه کرد: من انتظاری از یک بازیکنم ندارم بلکه از تمام تیمم انتظار بازی خوب دارم. مسابقه فردا بسیار مهم است اما آخر راه نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید