واکنش جلالی به اظهارات کی‌روش مبنی بر آماده نبودن بازیکنان ملی‌پوش

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش در آرامش بهتر عمل می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

مجید جلالی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم. ما سعی می‌کنیم تا بدون در نظر گرفتن جدول رده بندی بازی با آرامشی داشته باشیم. من به این نتیجه رسیدم تیم من در آرامش بهتر عمل می‌کنند. من به بازیکنانم گفتم که خوب ظاهر شدند اما آن‌ها ظرفیت‌های نهانی دارند که باید نشان دهند. البته تا همین‌جا چون کسی آن‌ها را نمی‌بیند برای آن‌ها تلخ است اما اگر ظرفیت‌هایشان آشکار شود شرایط برای آن‌ها تغییر می‌کند.

او درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر آماده نبودن بازیکنان ملی‌پوش داخلی گفت: دو موضوع را می‌دانم. همه شما می‌دانید که دو سال است برنامه لیگ تحت تاثیر این بازی‌ها بوده و بسیار مسخره است! اما کاری که شده و ما انجام دادیم، ظاهرا هیچکس راضی نیست. نه تیم ملی راضی است و نه باشگاه‌ها. باید در این مورد تجدید نظر کنیم. من قبلا هم گفتم که این دعواها پوچ است. این صحبت‌ها ناشی از یک نگاه تحقیرانه‌ای است که نسبت به ما وجود دارد. خیلی افراد به این نگاه کمک کردند. این‌ چیزی است که ما با آن مواجه‌ایم باید آن را ترمیم کنیم و بگوییم که جز پول مسائل دیگری هم داریم. چون این افراد وقتی پول می‌خواهند کارفرماها را به رسمیت می‌شناسند.

سرمربی پیکان افزود: البته صحبت‌های من مختص آقای کی‌روش نیست. اگر شما اروپایی‌ها را هم دیده باشید می‌فهمید این نگاه نسبت به ما است و آن‌ها فکر می‌کنند که ما پول داریم و چیز دیگری نداریم. این نگاه حتی در طول تاریخ هم وجود داشته و نمی‌توانیم به خاطر آن دعوا کنیم. راه‌هایی برای ترمیم آن وجود دارد.
جلالی درباره کیفیت بازیکنان داخلی گفت: من فکر می‌کنم جواب این مسئله را دارم. من را وارد این دعواهای پوچ نکنید.

او در ادامه درباره عملکرد پیکان در سال ۹۶ بیان کرد: کاری که در پیکان انجام می‌شود کار اصولی و صحیحی است. من پارسال وقتی کارم را در پیکان شروع کردم، تیمی بود که تازه به لیگ برتر آمده بود. پیکان جایی است که اگر با برنامه و صداقت کار کنید حتما کارتان جواب می‌دهد. ما در طول این دو سال برنامه‌ریزی اصولی داشتیم. یک برنامه نمی‌تواند به یک‌باره شما را متحول کنید. حتی زمانی که ما به نظر شما سقوط وحشتناک داشتیم، به نظر من اینطور نبوده و حتی آن زمان هم پیکان خوب بوده است. آن زمان تیم از نظر ذهنی تحت فشار بود. من الان هم گفتم که می‌خواهم تیمم در آرامش باشد چون می‌دانم که آن‌ها به این مسئله نیاز دارند. بازیکنان ما همیشه به دنبال پیشرفت کردن است و آن‌ها از هر تمرین توقع جدید دارند. من برای تیم و مجموعه پیکان آینده خوبی را امیدوارم.

سرمربی پیکان درباره بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: بازی‌های سپاهان را کامل دیدیم و با شناختی که از این تیم داریم و تمریناتی که در تعطیلات یک ماهه انجام دادیم برای این دیدار آماده‌ایم. بازیکنان ما آنقدر در تمرین متعهد هستند و من به آن‌ها می‌گویم که باید از کاری که انجام می‌دهیم لذت ببریم.

جلالی در پایان درباره غایبان پیکان مقابل سپاهان گفت: محرومان زیادی برای این دیدار داریم. ۶ بازیکن به دلیل محرومیت نداریم. مهران موسوی، ابراهیمی و ثاقبی هم مصدوم هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید