گزارش جی پلاس از عملکرد گروه B جام جهانی در بازی های تدارکاتی

از نمایش اقتدار ماتادورها تا خط و نشان ایران و مراکش برای پرتغال

تیم های حاضر در گروه B جام جهانی نیز همانند اکثر تیم های ملی جهان دیدار دوستانه ای را آخرین روزهای "FIFA DAY" داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شب گذشته بازی های دوستانه مختلفی در اقصی نقاط جهان برگزار شد که تیم ملی ایران هم در این شب به مصاف الجزایر رفت و این تیم را با حساب 2 بر یک شکست داد تا علاوه بر کسب یک برد روحیه بخش، به طور جدی مقابل یک تیم خوب محک بخورد.

علاوه بر ایران که با برد دیشب، نشان داد می تواند جزء مدعیان صعود از گروه B جام جهانی هم باشد، مراکش، پرتغال و اسپانیا هم دیدارهایی را برگزار کردند و در فاصله کمتر از سه ماه تا جام جهانی محک خوردند.

پرتغال صفر – هلند 3

یاران رونالدو که هفته گذشته در دقایق پایانی مصر را دو بر یک با گل های رونالدو برده بودند، در این هفته نتوانستند از پس تیم ملی دگرگون شده هلند بر آیند و با سه گل مقابل این تیم تسلیم شدند.

مهار خوب رونالدو توسط مدافعان هلند و واکنش های خوب سیلسن، سنگربان هلند، مانع از عرض اندام توسط مهاجمان پرتغال شد تا پرتغالی ها نشان بدهند در روزی که رونالدو خوب نباشد، می شود این تیم را شکست داد.

مراکش 2 – ازبکستان صفر

نماینده آفریقا که هفته گذشته نتیجه بسیار خوبی را مقابل صربستان کسب کرده بودند، این هفته هم نماینده آسیا را با دو گل شکست دادند تا با دو پیروزی بسیار خوب در بازی های تدارکاتی نشان از آمادگی برای شروع جام جهانی داشته باشند. این تیم همانند ایران به دنبال صعود از دور گروهی است و از این موضوع ناامید نیست.

اسپانیا 6 – آرژانتین یک

ماتادورها بعد از تساوی مقابل آلمان، مقابل تیم بزرگ دیگری قرار گرفتند اما این بار به تساوی رضایت ندادند و با 6 گل و دریافت تنها یک گل، یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی را با شکست بدرقه کردند.

اسپانیا با بازی های خوبی که در چند بازی اخیر ارائه کرده، خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی مطرح کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید