جی پلاس؛

تساوی یک نیمه ای ایران و تونس در دیدار دوستانه

ایران و تونس در نیمه نخست به تساو بدون گل رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و تونس از ساعت 22:45 در ورزشگاه المپیک رادس شروع شد. نیمه نخست این دیدار دوستانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نخستین کارت زرد بازی را دیلان برون از تونس دریافت کرد.

دقایق حساس

در دقیقه چهار بازی، ضربه رابونای الخزری با دخالت روزبه چشمی از دروازه ایران دور شد.

در دقیقه 9، روزبه چشمی که تحت فشار بازیکنان تونس قرار گرفته بود، توپ را به اشتباه دور کرد و به همین دلیل مسعود شجاعی مجبور به ارتکاب خطا مقابل محوطه جریمه ایران بر روی بازیکن تونس شد اما ضربه ایستگاهی این تیم به دروازه ایران راه نیافت.

نخستین حرکت جدی ایران روی نفوذ کریم انصاری فرد به داخل محوطه جریمه بود که بازیکن تونس با دست و پا او را سرنگون کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه 17، روی سانتر خوب رامین رضاییان و ضربه سر قوچان نژاد، دروازه بان تونس توپ را دفع کرد که انصاری فرد روی ریباند شوت زد اما توپ با اصابت به این دروازه بان و سپس به خود انصاری فرد، راهی اوت شد.

با گذشت بیست دقیقه از بازی، ایران سوار توپ و میدان بود و حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه تونس انجام داد که تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 27، شوت اسلیتی از مقابل محوطه جریمه با شیرجه خود علیرضا بیرانوند همراه شد.

در دقیقه 28، شوت خزری، کاپیتان تونس با برخورد با پای بازیکنان ایران راهی کرنر شد.

در اواخر نیمه نخست، بازیکنان تونس فشار حملات خود را افزایش داد که شوت خطرناک ساسی با فاصله اندکی از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم تمام شد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، وحید امیری و رضا قوچان نژاد

ترکیب تونس: مصطفی، بن علوان، دیلان برون، مریاح، معلول، السخیری، بن عمر، الخاوی، الخزری، السلیتی و فرجانی.

دیدگاه تان را بنویسید