واکنش سیمئونه به جدایی احتمالی گریزمان

سرمربی اتلتیکومادرید به جدایی احتمالی مهاجم فرانسوی تیمش و پیوستن این بازیکن به بارسلونا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و هشتم لالیگا با سه گل سلتاویگو را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از این دیدار گفت: بازی زیبایی بود. برابر تیمی قرار گرفتیم که با بازیکنان زیادی حمله می کند. با این حال در تمام مدت به این موضوع فکر می کردیم چگونه به حریف ضربه بزنیم. در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و نتوانستیم از این دقایق بهره کامل را ببریم. سپس سلتاویگو فرصت گلزنی پیدا کرد اما ضربه اش به دیرک برخورد کرد. با این حال گل زیبای ویتولو شرایط را برای ما بهتر کرد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: شاهد پیشرفت ویتولو هستیم. از زمانی که فهرست تیم 17 نفره شد همه با هم مشارکت کردند. سعی می‌کنم همه بازیکنان را در بهترین شکل ممکن داشته باشم. ویتولو به پیشرفت وضعیت خط حمله تیم کمک کرده است و کم کم به چیزی که نیاز داریم خواهد رسید. امشب برابر سلتاویگو گل زیبایی به ثمر رساند. او نتوانست دقایق زیادی برابر لاس پالماس بازی کند چون حضور در ترکیب اصلی اتلتیکو آسان نیست.

دیگو کاستا در این بازی ضربه دید و در دقیقه 80 تعویض شد. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار کرد: او به خاطر ضربه‌ای که دیده بود احساس درد می کرد. پزشک تیم درباره وضعیتش خبر خواهد داد.

رادیو کاتالونیا دیروز اعلام کرد همسر آنتوان گریزمان هفته گذشته در جست و جوی خانه در بارسلونا بود. سیمئونه درباره این قضیه و درخشش مهاجم فرانسوی برابر سلتاویگو گفت: من درباره واقعیت ها صحبت می‌کنم تا فرضیات. او فوق‌العاده بازی کرد و به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کرد. گل زیبایی را به ثمر رساند و یک پاس فوق‌العاده داد. گریزمان به تیم کمک می‌کند. من درباره امروز صحبت کردم اما فردا، فردا است.

اتلتیکو در هفت بازی خانگی دروازه‌اش باز نشده است. سرمربی آرژانتینی در مورد بازی در واندا متروپولیتانو گفت: همیشه احساس می‌کنیم در خانه هستیم. تغییر ورزشگاه مانند عوض کردن خانه است. این اتفاق برای ما و هواداران رخ داد. هر چقدر نتایج فوق‌العاده کسب کنیم به تاریخ‌سازی نزدیک خواهیم شد.

سیمئونه درباره 10 هفته پایانی لالیگا اظهار کرد: بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. اکنون باید به روسیه سفر کنیم و پس از بازگشت برابر ویارئال به میدان برویم که یک بازی سخت خواهد بود. دوست دارم تا پنج هفته به پایان شانس قهرمانی داشته باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد در مورد موضوع دیگری صحبت می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید