برتری پرگل صنعت نفت برابر مشکی پوشان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتبجه 4 بر یک مشکی وشان را از پیش رو برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه هفته ۲۵ لیگ برتر، تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷:۴۰ میزبان سیاه‌جامگان بود که این بازی در پایان با نتیجه چهار بر یک به نفع صنعت نفت به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را علی عبدالله زاده (۱۷)، مگنو باتیستا (۴۵)، حامد پاکدل(۵۶) و لوسیانو پریرا (۸۹) برای نفت به ثمر رساندند. تک گل مشکی پوشان را هم میرهانی هاشمی (۵۸) زد.

با این نتیجه صنعت نفت آبادان ۳۳ امتیازی شد و در همان رده هشتم باقی ماند. مشکی پوشان هم با همان ۱۵ امتیاز در انتهای جدول ماند.

**سپاهان - گسترش فولاد

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از گسترش فولاد تبریز پذیرایی کرد و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم، این سپاهانی ها بودند که موفق شدند با تک گل ساسان انصاری (۱۵) شاگردان فیروز کریمی را شکست دهند.

سپاهان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و با منطقه سقوط به لیگ دسته یک اختلاف مناسبی ایجاد کرده است.

**سایپا - فولاد خوزستان

در دیگر دیدار همزمان امروز تیم فوتبال فولاد خوزستان مهمان سایپا بود. این بازی که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

هر دو گل سایپا را آرمان رمضانی به ثمر رساند.

سایپا با این برد ۴۱ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد. فولاد هم با ۳۸ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.

**پدیده - سپیدرود

بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (جمعه) با انجام دیدار تیم‌های پدیده خراسان و سپیدرود رشت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم پدیده موفق شد با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست دهد.

تک گل این دیدار را معین عباسیان در دقیقه 69 و تنها یک دقیقه پس از حضورش در زمین به ثمر رساند.

قضاوت دیدار پدیده - سپیدرود را سیدرضا مهدوی بر عهده داشت. او در این دیدار به اکبر صادقی و امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده خراسان کارت زرد نشان داد.

شاگردان مهاجری پس از چهار شکست متوالی در این دیدار به روند ناکامی‌های خود پایان دادند و موقتاً با 26 امتیاز به رده یازدهم جدول رسیدند. این اولین پیروزی تیم پدیده در ورزشگاه تازه تأسیس امام رضا (ع) مشهد بود. تیم سپیدرود هم با 23 امتیاز در رده چهاردم جدول باقی‌ماند.

در آخرین بازی هفته بیست و پنجم استقلال خوزستان در اهواز میزبان نفت تهران خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید