یادداشت جی پلاس؛

کریمی، مایلی‌کهن دیگر می‌شود؟!

در میان افرادی که پس از اتفاقات برنامه دوشنبه شب به حمایت از علی کریمی پرداختند، حمایت محمد مایلی کهن از سرمربی تیم سپیدرود رشت معنای دیگری داشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ چند ساعت پس از صحبت‌های علی کریمی در برنامه 90 و بگومگوی او با کارلوس کی‌روش، محمد مایلی‌کهن نخستین فردی بود که در حمایت از کریمی برخاست. او با ادبیات همیشگی‌اش به سرمربی تیم ملی حمله کرد و با استفاده از کلماتی که بار زیادی داشتند، کی‌روش را مورد تاخت و تاز قرار داد.

مایلی‌کهن با حرف‌هایی که زد عملا خود را حامی درجه یک کریمی در مقابل سرمربی تیم ملی معرفی کرد و بعد از مدت‌ها سکوت درباره تیم ملی و کی‌روش، این چنین دوباره خود را در خط مقدم مخالفان حضور کی‌روش در تیم ملی قرار داد، گویی او با یافتن مجالی به واسطه کریمی توانسته بود، شرایطی را برای مطرح کردن دوباره خود پیدا کند.

با این حال جدا از این فرصت‌طلبی، می‌توان رگه‌هایی از مشابهت کریمی و مایلی‌کهن پس از اتفاقات اخیر مشاهده کرد؛ جایی که کریمی بعد از چند نتیجه ناامیدکننده در سپیدرود رشت با صدایی بالا و پرت کردن لوگوی برنامه 90 به روی زمین، ذهن‌ها را از تساوی خانگی برابر استقلال خوزستان به سمت انتقاد از فدراسیون برد. او بعد از شکست سه بر صفر برابر استقلال تهران هم در جمع خبرنگاران حرف‌هایش را درباره فدراسیون فوتبال و کی‌روش تکرار کرد.

نتایج سپیدرود رشت از هفته هجدهم و حضور کریمی:

سپیدرود رشت یک- گسترش فولاد تبریز 2

پیکان صفر- سپیدرود رشت صفر

سپیدرود 2- سپاهان یک

صنعت نفت سه- سپیدرود صفر

سپیدرود رشت یک- استقلال خوزستان یک

استقلال سه- سپیدرود رشت

در این 6 هفته سپیدرود سه باخت، دو تساوی و یک برد با کریمی به دست آورده و در مجموع پنج امتیاز گرفته است؛ نتایجی که طبعا خود او هم از آن رضایت نداشته چرا که بعد از بازی با استقلال بود که کریمی نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه نوشت و دست او را برای هرگونه تصمیمی بازگذاشت؛ نامه‌ای که بسیاری از آن به عنوان استعفا یاد کردند.

دیدگاه تان را بنویسید