گفت و گوی جی پلاس با ملی پوش شهرداری تبریز

ملی پوش بسکتبالیست شهرداری: سومی در لیگ از دومی بهتر است!/ همبستگی ما را هیچ کجا ندیدم

ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری تبریز که تیمش از فردا در فینال لیگ برتر بسکتبال به میدان می رود، سومی را بهتر از دومی می داند و معتقد است پیروزی در رده بندی بهتر از باختن در فینال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جی پلاس؛ شهرداری تبریز در حالی از ساعت شانزده فردا (دوشنبه) در آغاز دیدارهای فینال لیگ برتر بسکتبال میزبان مهرام است که صرف حضورش در این مرحله هم برای این تیم موفقیت بزرگی به حساب می آید.

با این حال روزبه ارغوان بازیکن ملی پوش این تیم معقتد است وقتی به فینال آمده اند دوست ندارند بازنده باشند و ترجیح می دادند با برد در رده بندی کار خود را به پایان برسانند تا باخت در فینال!
 

ارغوان بازیکن پست چهار و پنج شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، ابتدا درباره عملکرد تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: « نتیجه که تا اینجا به دست آمده، حاصل کار گروهی تمام عوامل باشگاه است و خوشحالیم که به این مرحله رسیده ایم. برای فینالیست شدن خیلی زحمت کشیدیم و از این به بعد هم همین روند را ادامه می دهیم و برای قهرمانی می جنگیم.»

او در واکنش به این نکته که حضور در فینال هم برای تیمش موفقیت بزرگی است، هم تصریح کرد: « درست است که فینالیست شدن هم اتفاق خوبی است اما حالا که به اینجا رسیدیم می خواهیم قهرمان شویم. اگر می خواستیم ببازیم بهتر بود به رده بندی می رفتیم و با پیروزی در این مرحله کارمان را با سومی تمام می کردیم. به نظرم سومی از دومی بهتر است و به همین خاطر تمام تلاشمان را برای قهرمانی می کنیم.»

بازیکن تیم ملی ایران معتقد است فینال هم مانند بازی های نیمه نهایی جذاب و نزدیک خواهد بود و ادامه داد: « بازی های امسال واقعا با سال های گذشته متفاوت است. همان طور که همه دیدند، دیدارهای ماقبل فینال چقدر نزدیک بود و چهار تیم این مرحله شرایط یکسانی داشتند. واقعا به نظرم یکی از زیباترین دیدارهای لیگ برتر در سال های اخیر را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل فکر می کنم که بازی فینال هم همین شرایط را داشته باشد.»

ارغوان به برد های عجیب تیمش در رقابت چهارم و پنجم نیز اینطور اشاره می کند: « بردمان در بازی چهارم که واقعا عجیب بود و خودمان هم تا بحال چنین چیزی ندیده بودیم. با این حال این دو برد نشان داد که واقعا تیمی که زحمت کشیده و مستحق رسیدن به فینال است، عقب نمی کشد و در نهایت هم به هدفش می رسد. ما واقعا ثمره یک فصل مداوم کار کردن و تمرینات سخت را دیدیم و توانستیم به فینال برسیم.»

بازیکن شهرداری تبریز عامل موفقیت تیمش را تمرینات آغاز فصل و اردوی خارجی عنوان کرد و به جی پلاس گفت: « ما با اینکه تیم مان دیر بسته شد اما اردوی خارجی خوبی در ابتدای فصل در ترکیه داشتیم که به نظرم خیلی به تیم مان کمک کرد. بازی های سنگین و خوبی در این کشور برگزار کردیم و در لیگ هم رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردیم. از طرف دیگر تیمی که امسال کنار هم جمع شده ایم، ارتبط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و واقعا می توانم بگویم این همبستگی را در هیچ تیم دیگری تجربه نکردم. در شهرداری تبریز همه با هم رفیق اند و همین هم یکی از عوامل موفقیت تیم است.»

شهرداری تبریز هر دو بازی اش را در مرحله مقدماتی به مهرام واگذار کرد. روزبه در این باره می گوید:« شرایط دو تیم خیلی تغییر کرده؛ هم آن ها عوض شده اند و هم تعدادی از بازیکنان ما شرایط بسیار بهتری از مرحله مقدماتی دارند. بازیکنانی که در لیگ زمان بازی آنچنانی نداشتند اما حالا خیلی خوب زمان گرفته و اند با شرایط بسیار خوبی بازی می کنند.»

او در پایان از پیش بینی اش درباره فینال به جی پلاس گفت: « مطمئنا دو تیمی که تا اینجا آمده اند، کیفیت بسیار خوب و نزدیکی دارند و البته هر دو هم تنها قهرمانی را می خواهند. ما هم به هیچ وجه دوست نداریم جام را از دست بدهیم و همان طور که گفتم نمی خواهیم با باخت در فینال کارمان تمام شود.»

دیدگاه تان را بنویسید