در گفت و گو با جی پلاس؛

داریوش شجاعیان: نشانی از استقلال ابتدای فصل نداریم/ کار سختی در آبادان داریم

هافبک هجومی استقلال می گوید این تیم در هفته های اخیر با آسودگی خاطر بیشتری بازی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ برد پر گل استقلال برابر پارس جنوبی، این تیم را در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حفظ کرد تا شاگردان شفر برای بازی های بعد لیگ برتر انگیزه بیشتری داشته باشند.

شروع گلزنی های استقلال در برابر پارس جنوبی با پارس در عمق بسیار خوب داریوش شجاعیان بود که قائدی توانست روی این حرکت پنالتی بگیرد و جپاروف آن را به گل تبدیل کند.

در ادامه باز هم شجاعیان یک پاس بسیار زیبا را داخل محوطه جریمه برای برزای فراهم کرد و این بازیکن هم به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بازیکن شیرازی استقلال که در ابتدای فصل نتوانسته بود پتانسیل های خود را به منصه ظهور بگذارد، این روزها به نقطه قوت آبی پوشان تبدیل شده و در هر بازی چندین پاس بسیار خوب را می دهد و در مواقعی هم گل های زیبایی را از راه دور وارد دروازه رقبا می کند.

شجاعیان که روزهای خود و بد استقلال در این فصل را دیده، از موفقیت تیمش برابر رقبا خوشحال است و می گوید استقلال روز به روز بهتر می شود و بازیکنان با فراغ بل بیشتری بازی می کنند.

او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، با تقدیم پیروزی 4 بر صفر به هواداران تیمش می گوید: جا دارد از هوداران تشکر کنم که پشتیبان ما بودند و روز پنج شنبه هم در ورزشگاه حاضر شدند و یک بازی زیبا را تماشا کردند. با حضور هواداران قدرت استقلال چند برابر می شود.

هافبک شیرازی استقلال درباره پشت سر گذاشتن روزهای سخت و به اوج رسیدن استقلال و خودش اظهار کرد: تیم مان در ابتدای فصل تغییراتی را داشت که موجب ایجاد ناهماهنگی در تیم شد اما رفته رفته بهتر شدیم و این روزها نشانی از آن استقلال نداریم. الان خیلی راحت بازی می کنیم و دیگر فشاری روی بازیکنان نیست. در حال حاضر فشار کمی روی تیم است و با فراغ بال بیشتری بازی می کنیم. هر هفته ای که از مسابقات سپری شده، بهتر بازی کردیم و این موضوع را به فال نیک می گیرم.

شجاعیان درباره پاس های بی نقصی که به مهاجمان استقلال می دهد، گفت: به عنوان هافبک هجومی دوست دارم کارم را به نحو احسن انجام دهم و خوشبختانه این روزها مهاجمان استقلال هم بهره لازم را از توپ ها می برند. خوشحالم که در این نتایج درصدی نقش دارم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هافبک استقلال درباره مصاف با صنعت نفت در جام حذفی هم به جی پلاس گفت: بازی دشواری در آبادان خواهیم داشت. کیفیت فنی بالای صنعت نفت و حمایت هواداران آبادانی کار را دشوار می کند ولی چون بازی حذفی است، دو تیم برای برد به میدان می روند. با این حساب تلاش مان این است که در وقت های معمول حریف را شکست دهیم.

دیدگاه تان را بنویسید