در گفت و گو با جی پلاس؛

محمد انصاری: نمی گذاریم فاصله پرسپولیس با رقبا کم شود/ رکوردشکنی ها برای ما جذابیتی ندارد!

مدافع ملی پوش پرسپولیس می گوید پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی در زمان خوبی رقم خورده تا همچنان فاصله امتیازیِ زیادی را رقبایشان داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در هفته هفدهم لیگ برتر و در حساس ترین بازی، دو تیم بزرگ و سرخپوش تهرانی و تبریزی در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که هواداران زیادی با حضور در ورزشگاه از این بازی استقبال کردند.

پرسپولیس از ابتدای بازی نسبت به حریف آماده خود بهتر بود و مزد این برتری را با دو گل علی علیپور و کمال کامیابی نیا گرفت تا بعد از یک تساوی در اهواز، مجددا به روند پیروزی های خود بازگردد.

در این بازی خط دفاعی پرسپولیس عملکرد کم نقصی را داشت و با حضور به موقع در نقاط حمله تراکتوری ها راه را بر حریف خود بست تا برای نخستین بار این تیم را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد.

محمد انصاری یکی از بازیکنان آماده این تیم مقابل پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی را به موقع و ارزشمند دانست و عنوان کرد که از این پس باید تک تک امتیازات را به دست آورند تا در روزهای پایانی لیگ، تمرکز زیادی روی مسابقات متعدد خود داشته باشند.

جی پلاس: بعد از یک تساوی مقابل فولاد، توانستید تیم خوب تراکتورسازی را با دو گل شکست دهید. بازی چطور بود؟

انصاری: بازی حساسی بود و از چند روز روی آن تمرکز کردیم. کادرفنی قبل از بازی نکات فنی لازم را گوش زد کرده بود. می دانستیم تراکتورسازی نسبت به نیم فصل نخست آماده تر و پر مهره تر است و با اشراف به این موضوع به میدان رفتیم. اجازه ندادیم حریف از اشتباهات ما استفاده کند و در عوض با حمله های متعدد توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم. از این برد خوشحالم و آن را به هواداران تقدیم می کنم.

جی پلاس: انگیزه زیادی برای زیاد نشدن فاصله امتیازی با رقبایتان دارید؟

انصاری: بله و طبیعتا نیاز داشتیم این بازی را ببریم. نباید در زمانی که روزهای نسبتا آرام و کم دغدغه ای داریم، امتیاز از دست بدهیم. اگر به پایان فصل نگاه کنیم می بینیم که بازیکنان ما علاوه بر لیگ برتر درگیر لیگ قهرمانان آسیا و آماده سازی جام جهانی هستند و همین موضوع می تواند در قهرمانی لیگ برتر خلل وارد کند. باید در روزهای آرام تا می توانیم امتیاز کسب کنیم.

جی پلاس: پرسپولیس را از الان شما را قهرمان لیگ برتر می دانید؟

انصاری: ما مدعی عنوان قهرمانی هستیم اما اینکه از الان خودمان را قهرمان بدانیم، یک تصور غلط است. نیازی نیست مصداق بیاورم. نمونه های متعددی وجود داشته که تا هفته های پایانی صدرنشین بودند اما نتوانستند قهرمان شوند.

جی پلاس: بازی با تراکتور کم حاشیه هم نبود و هواداران هم درگیر شدند.!

انصاری: بازی مهمی بود که دو تیم عنوان دار لیگ به میدان می رفتند. هر دو تیم پر طرفدار هستند و طبیعی بود مقداری تنش داشته باشد. خوشحالم که همه چیز در طول 90 دقیقه ختم شد.

جی پلاس: رکوردشکنی های پرسپولیس همچنان ادامه دارد؟

انصاری: ما اصلا به رکوردها فکر نمی کنیم ولی بعد از بازی می فهمیم که توانستیم یک رکورد بشکنیم. بعد از بازی فهمیدم برای نخستین بار تراکتورسازی را دبل کردیم. شاید برای هواداران و اصحاب رسانه این ارقام جالب باشد اما برای ما جذابیتی ندارد و بازیکنان کمتر به آن توجه می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید