در گفت و گو با جی پلاس؛

بهنام محمودی: امیدوارم فدراسیون والیبال از بلاتکلیفی خارج شود/ تیم ملی احتیاج به انگیزه دارد

بهنام محمودی گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون والیبال در ماه پیش رو صورت بگیرد تا این فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شود.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره تیم ملی و پشتوانه سازی برای تیم ملی به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: فکر می کنم تیم ملی والیبال باید 50 تا 60 درصد بازیکنان فعلی را حفظ کند. در کنار این موضوع جوانان هم باید با یک برنامه ریزی مناسب به تیم ملی تزریق شوند و در تورنمنت های مختلف شرکت کنند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند. مطمئنا تغییر بدون برنامه می تواند به تیم ضربه وارد کند و ما هم هرگز خواهان این اتفاق نیستیم. جوانان باید در کنار بزرگترهای تیم به کسب تجربه بپردازند و بعد از آن جا پای بزرگان والیبال کشور بگذارند.

این بازیکن پیشین تیم ملی والیبال کشور عملکرد ایگور کولاکوویچ در راس تیم ملی را مناسب دانست و افزود: کولاکوویچ مربی بزرگ و خوبی است. من همیشه گفته ام که مربیانی که در سطح تیم های ملی بزرگسالان فعالیت می کنند بین 5 تا 10 درصد می توانند در تیم تاثیر بگذارند. باید بدانیم تفکر حرفه ای، امکانات، برنامه ریزی و بحث انگیزشی و مدیریتی، مهمترین عواملی هستند که نقش پر رنگ تری در موفقیت یک تیم ایفا می کنند. این موضوع در رده های پایین تر متفاوت است و نقش مربی در این رده ها پر رنگ تر می شود.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارد و فدراسیون والیبال باید تلاش کند تا شرایط انگیزشی بازیکنان را بالا ببرد.

محمودی درباره انتخابات فدراسیون والیبال و تعیین رئیس برای این فدراسیون به جی پلاس گفت: محمد رضا داورزنی مدیر توانمندی در فدراسیون والیبال بود و امروز در جایگاه معاونت وزارتخانه می تواند تفکراتش را در دیگر فدراسیون ها هم جاری کند. اما فدراسیون والیبال باید تعیین تکلیف شود تا با هماهنگی با وزارتخانه برنامه های آینده فدراسیون والیبال را پیش ببرند. امیدوارم  انتخابات فدراسیون والیبال در ماه پیش رو صورت بگیرد تا این فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شود.

دیدگاه تان را بنویسید