مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

صعود خونه به خونه ، سیاه جامگان، فولاد، بادران و ملوان/ حذف ناباورانه پیکان و فولاد

رقابت های امروز ( شنبه ) جام حذفی فوتبال با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت های امروز ( شنبه ) جام حذفی فوتبال با صعود ایرانجوان بوشهر، سیاه جامگان، خونه به خونه ، ملوان و بادران به مرحله یک هشتم نهایی همراه بود.

فولاد خوزستان صفر- ایرانجوان بوشهر یک

دو تیم فولاد خوزستان و ایرانجوان بوشهر از ساعت 20 امروز (شنبه) در آخرین دیدار از آخرین روز مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان به پیروزی یک بر صفر تیم میهمان انجامید.

سجاد فیض‌اللهی در دقیقه 85 تک گل ایرانجوان بوشهر را به ثمر رساند تا این تیم برنده دربی جنوب کشور باشد.

با این نتیجه، هشتمین تیم لیگ برتری نیز از جام حذفی کنار رفت تا 50 درصد تیم‌های لیگ برتری سهمی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی سهمی نداشته باشند.

بادران ۳- پیکان یک

دو تیم بادران تهران و خونه به خونه بابل با شکست حریفانشان به مرحله بعدی جام حذفی راه یافتند.

در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها امروز دو بازی همزمان برگزار شد. در تهران بادران به مصاف تیم لیگ برتری پیکان رفت و در نهایت توانست با ارائه یک بازی برتر رقیب قدرتمند خود را سه بر یک شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

کریم اسلامی، مسعود ریگی (پنالتی) و امیر میربزرگی برای بادران و امیرحسین صادقی برای پیکان گلزنی کردند.

خونه به خونه ۲ - راه آهن یک

در دیگر بازی همزمان، دو تیم لیگ یکی راه آهن و خونه به خونه در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم میهمان بود که توانست با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شود.

مهرداد حیدری و مهدی خیری برای خونه به خونه گل زدند و تک گل راه آهن را هم رضا معقولی به ثمر رساند.

سیاه جامگان ۳- برق شیراز یک

در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، سیاه جامگان مشهد از ساعت ۱۸:۱۰ میزبان برق جدید شیراز بود و توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

در این بازی برای سیاه جامگان امیر محمد پناهی، یونس شاکری و بهتاش میثاقیان برای سیاه جامگان گلزنی کردند. تک گل تیم دسته دومی برق شیراز را هم بهروز هوشمند به ثمر رساند.

ملوان ۳ - سپیدرود رشت ۱

رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری داربی گیلان میان تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۱۰ در ورزشگاه عضدی رشت پیگیری شد. این دیدار حساس برای هوادران هر دو تیم، در وقت های معمول بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا بازی راهی وقت های اضافه شود.

در نیمه نخست وقت های اضافه، ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را تبدیل به گل کرد و در نیمه دوم وقت های اضافه هم گل سوم را به ثمر رساند تا بازی با پیروزی سه بر یک شاگردان نادر دست نشان خاتمه یابد. ملوان با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

برای ملوان، پژمان نوری (۳۲)، بابک مردای (۹۸ پنالتی) و محمدرضا نقدی پور (۱۱۴) گلزنی کردند. برای سپیدرود نیز حسین ابراهیمی (۸۸ پنالتی) موفق به گلزنی شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید