در گفت و گو با جی پلاس؛

فرهاد قائمی: می خواهیم با مدال از ژاپن برگردیم/ پیشنهاد خارجی داشتم اما در ایران ماندم

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: انگیزه خوبی داریم و می خواهیم با مدال و رفتن روی سکو از جام بزرگ قهرمانان در ژاپن برگردیم.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد قائمی، ملی پوش والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به جام قهرمانان قاره ها گفت: شرایط تیم ملی خیلی خوب شده وخوشبختانه مصدومیت ها رفع شده است و همین موضوع در تیم اثر زیادی می گذارد. در رقابت های گذشته به خصوص لیگ جهانی والیبال، آسیب دیدگی ها تیم را اذیت کرد که این موضوع کاملا برطرف شده است.

قائمی ادامه داد: در رقابت های انتخابی جهان در اردبیل خیلی خوب کار کردیم و توانستیم تورنمنت را به خوبی به پایان برسانیم. رقابت های انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل نشان داد تیم مان رو به پیشرفت است و هماهنگی بسیار خوبی در کل تیم وجود داشت. در حال حاضر هم همان طور که گفتم تمام بازیکنان با آمادگی کامل در تمرینات هستند.

او درباره رقابت های جام بزرگ قهرمانان که به میزبانی ژاپن برگزار می شود، اظهار کرد: جام قهرمانان ژاپن، آخرین تورنمنتی است که تیم ملی والیبال در سال جاری در آن شرکت می کند. امیدوارم با عملکرد خوب در این رقابت ها سال را به پایان برسانیم.

دریافت کننده تیم ملی درباره حریفان ایران در این رقابت ها گفت: همه تیم ها در این جام قوی هستند و دست پر می آیند چرا که این یک رقابت معتبر است. تیم های قدرتمند جهان مانند فرانسه در این مسابقه ها حاضر هستند و هیچ کدام حاضر نیستند به هیچ قیمتی بازنده باشند.

او ادامه داد: بسیار با انگیزه هستیم و می خواهیم با آمادگی کامل به هدف مورد نظرمان در این رقابت ها برسیم. برای تمام تیم ها اهمیت دارد که روی سکو بروند. ما هم می خواهیم با کسب مدال و رفتن روی سکو از این رقابت ها برگردیم.

قائمی درباره رقابت های جهانی سال آینده نیز گفت: خوشبختانه توانستیم با اقتدار راهی رقابت های جهانی شویم. حدود یک سال  تا آغاز این رقابت ها باقی مانده است اما با این حال باید از همین الان کار را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آغاز کنیم. تیم هایی که در قهرمانی جهان حضور دارند بهترین ها هستند و کار سختی پیش رو داریم. تمامی حریفان عنوان دار هستند و همه برای کسب بهترین مقام راهی این رقابت ها می شوند. بنابراین باید خیلی خوب تدارک ببینیم و این فرصت را از دست ندهیم.

قائمی درباره پیشرفت تیم ملی از زمان حضور کولاکوویچ گفت: از نظر خودمان رفته رفته شرایط بهتری را پیدا می کنیم. از هرلحاظ پیشرفت داشتیم و درواقع تیم با شرایط و مدیریت جدید خودش را پیدا کرده است و سرحال تر از قبل شده ایم.در حال حاضر احساس خیلی خوبی داریم و مطمئنم نتیجه می گیریم.

او هم چنین درباره اینکه آیا پیشنهاد خارجی دارد یا خیر، گفت: با تیم بانک سرمایه قرارداد دو ساله داشتم و البته قراردادم را هم تمدید کردم. بله پیشنهاد داشتم اما وقتی شما با یک تیم قرارداد دارید باید به آن متعهد باشید.

دیدگاه تان را بنویسید