حرف های فرهاد قائمی در اردوی تیم ملی والیبال

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم‌هایی حاضر در مسابقات قهرمانی قاره‌ها برای سکو نشینی تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرهاد قائمی درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال مردان برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی قاره‌ها گفت: بعد از مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی جهان که در اردبیل برگزار شد و توانستیم سهمیه مسابقات  جهانی را کسب کنیم، چند روزی استراحت کردیم و حالا دور جدیدی از تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تورنمنتی را پیش رو داریم که برایمان بسیار مهم است. برترین تیم‌های جهان در آن شرکت می‌کنند و این نشان می‌دهد که اهمیت این رقابت‌ها به شدت بالاست و باید با حداکثر آمادگی و نهایت توان در آن رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

بازیکن  تیم والیبال ایران اضافه کرد: تلاش ما این است که با عملکرد خوب در مسابقات قهرمانی قاره‌ها بتوانیم پایان خوبی در سال 2017 داشته باشیم. این آخرین تورنمنت تیم ملی در سال 2017 است و این اهمیت مسابقات را برای ما افزایش می‌دهد.

قائمی درباره حریفان ایران در تورنمنت قهرمانی قاره‌ها گفت: حریفان سرسختی پیش رو داریم، حتی تیم ژاپن نیز جزء تیم‌هایی است که با استفاده از امتیاز میزبانی تمام تلاش خود را برای کسب مقام به کار می گیرد. هر 6 تیم به دنبال این هستند که سکوی این رقابت‌های مهم را از آن خود کنند و تیم ایران هم از این قائده مستثنی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید