۲ طلا و یک برنز تکواندوکاران در ششمین روز بازی‌های یونیورسیاد

کاروان ایران در ششمین روز از بازی‌های یونیورسیاد صاحب سه مدال در رشته تکواندو شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازی های جهانی دانشجویان (یونیورسیاد ۲۰۱۷) در کشور چین تایپه در حال برگزاری است و کاروان ایران در ششمین روز بازی‌ها صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز در رشته تکواندو شد.

نتایج نمایندگان ایران در ششمین روز بازی‌های یونیورسیاد به شرح زیر است:

*والیبال:

تیم والیبال دانشجویان ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های دانشجویان جهان امروز جمعه به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسید. ایران پیش از این موفق شده بود تیم‌های قبرس، امارات، آرژانتین و سوییس را شکست بدهد و با برد امروز خود، مقتدارانه به عنوان صدرنشین گروه چهارم به دور بعد صعود کند. ایران در دور بعدی مسابقات به مصاف تیم دوم گروه C که احتمالا جمهوری چک است، خواهد رفت.

*شمشیربازی:

تیم شمشیر بازی دختران دانشجو در رقابت‌های تیمی بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان در مرحله یک هشتم نهایی اسلحه سابر به مصاف حریف لهستانی خود رفت و اگرچه تلاش بسیاری برای صعود کرد اما تنها با یک اختلاف بازی را به رقیب خود واگذار کرد.‌ تیم شمشیربازی دختران که با ترکیب نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده و پریماه برزگر در این رقابت‌ها شرکت کرده بود نتیجه را ۴۴ بر ۴۵ واگذار کرد.‌

*وزنه‌برداری:

در روز پایانی مسابقات وزنه‌برداری یونیورسیاد و در دسته ۱۰۵ + کیلوگرم محسن دادرس پس از وزنه‌برداران ارمنستان، چین تایپه و کره جنوبی چهارم شد.

*تکواندو:
 سعید رجبی، نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم تیم دانشجویان ایران با غلبه بر رقیب کره‌جنوبی سومین مدال طلای کاروان ایران در بازی‌های دانشجویان جهان را کسب کرد. میرهاشم حسینی نیز در دیدار فینال موفق شد لوکاس گوژمن از آرژانتین را ۱۷ بر ۵ مغلوب کرده و به مدال چهارم کاروان ورزشی ایران برسد.
وی در مراحل قبلی، حریفان هندی، کره‌جنوبی و شیلی را مغلوب کرد. ناهید کیانی، تکواندوکار وزن ۵۳- کیلوگرم کشورمان نیز صاحب مدال برنز شد. وی تا مرحله نیمه نهایی با قدرت پیش رفت و قهرمان امسال جهان و دارنده مدال برنز المپیک را شکست داد. اما در نیمه نهایی مغلوب بوگدانوویچ صربستانی شد و از صعود بازماند. هم‌چنین فاطمه مصطفایی، در وزن ۷۳- کیلوگرم در دور نخست ۴ بر ۳ مغلوب سوده بولوت از ترکیه شد و از دور مسابقات کنار رفت.

مدال آوران روز ششم

سعید رجبی- تکواندو- طلا
میرهاشم حسینی- تکواندو- طلا
ناهید کیانی- تکواندو- برنز

مدال آوران کاروان ایران از روز نخست تا امروز به شرح زیر است:

*تکواندو:

آرمین هادی پور- طلا

هادی تیران ولی‌پور- طلا
سعید رجبی- طلا
میرهاشم حسینی- طلا
رامین حسینقلی‌زاده- نقره

ملیکا میرحسینی- برنز
ناهید کیانی- برنز

مهدی جمالی فشی- پومسه- برنز

تیم پومسه مردان- برنز

تیم میکس پومسه- برنز

فاطمه حسام- پومسه- برنز

*تیروکمان:

تیم کامپوند مردان- نقره

*شمشیربازی:

تیم سابر مردان- نقره

محمد فتوحی- برنز

محمد رهبری- برنز
*وزنه برداری:
کیاقدمی- برنز

 

دیدگاه تان را بنویسید