گزارش جی پلاس از مردی که تاب کم و کاستی ندارد؛

واکنش جالب کی روش به عصبانی بودنش/ لقبی که فرگوسن به کی روش داد

کی روش از دیدگاه بازیکنان، همکاران و حتی مدیران فدراسیون فوتبال مربی کم تحملی است و به هیچ وجه تاب کم و کاستی ها را ندارد. او به دلیل همین ویژگی ها به عنوان یک مربی عصبی شناخته شد اما فرگوسن می گوید کی روش یک مرد خونسرد است که مقابل چنین موارد بسیار خونسرد رفتار می کند و حتی لقب جالبی را هم به او داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ تحمل کی روش در برابر مشکلات بسیار کم است؛ این را نه تنها مسئولان بالادستی او، بلکه بازیکنانش هم می گویند. او بعد از مشاهده مشکلات و کاستی ها به حدی عصبی می شود که برای همکاران ایرانی اش هم این سوال پیش می آید که آیا یک مشکل کوچک ارزش این همه عصبانیت را دارد؟

در واقع از دید کی روش او عصبی نیست؛ بلکه ایرانی ها آدم کم تحمل و عصبانی ندیده اند. در یکی از اردوهای تیم ملی افشین پیروانی، سرپرست وقت تیم ملی از کی روش درباره اینکه چرا تا این حد عصبی است و با مشاهده کم و کاستی های بعضا جزئی عصبانی می شود و علیه هر کسی که باعث و بانی آن اتفاق باشد، مصاحبه می کند، با پاسخ جالبی از سوی این مربی مواجه می شود.

کی روش بر خلاف نظر پیروانی می گوید، فرد عصبی و کم تحملی نیست و این نظر را فرگوسن درباره دستیارش داشته است؛ به حدی که در گفت و گو هایش کی روش را مرد خونسرد (COOL MAN) خطاب می کرد و معتقد بود این مربی پرتغالی از صبر و تحمل زیادی در برابر مشکلات برخوردار است.

کی روش همچنین می گوید فرگوسن نمونه کامل یک مربی کم تحمل و عصبی است و شاید ایرانی ها هنوز با او کار نکرده اند تا معنای واقعی عصبانی را درک کنند.

البته عصبانیت فرگوسن را می توان در پرتاب کفش به سمت دیوید بکهام و درگیری با چند بازیکن تیمش جست و جو کرد. او سابقه بلند بالایی در برخورد با بی انضباطی ها دارد.

دیدگاه تان را بنویسید