گزارش جی پلاس؛

بی نظمی عجیب در تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان! + تصاویر

اردوهای تیم ملی بسکتبال بانوان آغاز شده اما بی نظمی عجیبی در تمرینات به چشم می خورد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ سال هاست که بانوان بسکتبالیست ایران به دنبال اثبات خود هستند تا بتوانند در میادین بین المللی هم مجال حضور پیدا کنند.

اکنون این فرصت با پی گیری بانوان مسلمان کشورهای هند و آمریکا به دست آمد تا بانوان مسلمان هم بتوانند با پوشش اسلامی بتوانند بسکتبال بازی کنند.

تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان به تازگی آغاز شده اما این بار با انگیزه متفاوت. تمریناتی که دیگر برای بازی با تیم هایی مثل ترکمنستان و عراق آن هم در تهران نیست بلکه تیم ملی به دنبال این است که میدان های بزرگ تری را با حریفان قوی تر تجربه کنند.

در روزهای اخیر که تمرینات آغاز شده است یک نکته ناامید کننده به چشم خورد!

در عکس های تمرینات تیم ملی که سایت فدراسیون منتشر کرد، لباس های هر یک از بازیکنان تیم ملی به شکل جداگانه ای بود و هیچ اتحادی در لباس ها وجود نداشت.

فدراسیون بسکتبال قبل از اینکه مجوز فدراسیون جهانی صادر شود دائما اعلام می کرد که تیم ملی از هرلحاظ دارای امکانات است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما این شیوه تمرین نشان داد که هنوز برخی کاستی ها در تیم وجود دارد.

بسکتبال بانوان

در حال حاضر که رسانه های بین المللی روی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران تمرکز زیادی دارند، به نظر نمی آید اینگونه برگزاری اردوها به نفع تیم ملی باشد چرا که در هرصورت تیم ملی ویترینی از ورزش هر کشور در آن رشته مورد نظر است و این اتفاق در شرایطی که فدراسیون بسکتبال معمولا تاکید زیادی بر نظم و انضباطی تیم های ملی دارد، عجیب به نظر می آید.

با توجه به بودجه و هم چنین اسپانسر هایی که در بسکتبال وجود دارد به نظر نمی رسد فراهم کردن لباس های یک شکل برای همه ملی پوشان کار دشواری باشد. اتفاقی که کمترین حق دختران بسکتبالیست در اردوی تیم ملی است.

بسکتبال بانوان

بسکتبال بانوان

بسکتبال بانوان

دیدگاه تان را بنویسید