در گفتگو با جی پلاس/ واکنش به انتشار عکسی عجیب!

دبیر فدراسیون کاراته: بچه ها خسته بودند و مجبور شدند آنجا استراحت کنند!

دبیر فدراسیون کاراته در واکنش به تصویر زننده از خوابیدن ملی پوشان کاراته در یک ایستگاه قطار، گفت: به دلیل سفر طولانی و خستگی ملی پوشان، آنها مجبور شدند در ایستگاه قطار استراحت کنند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پس از انتشار عکسی از ملی پوشان تیم کاراته در شبکه های اجتماعی که در سکوی یک ایستگاه قطار در لهستان، به شکل نامناسبی خوابیده اند، مسئولان مختلف نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

از همین رو محسن عاشوری - دبیر فدراسیون کاراته به خبرنگار جی پلاس گفت: مسیری که بچه‌های ما از ایران باید به سمت لهستان می رفتند به شکلی بود که باید ابتدا از اوکراین به ورشو (پایتخت لهستان) و سپس به شهر وروسلاو این کشور سفر می کردند. وقتی به ورشو رسیدیم باید سوار قطار می شدیم و تا زمان راه افتادن قطار 40 دقیقه زمان داشتیم.

او ادامه داد: از آن جایی که سفر طولانی و کاراته کاها خسته بودند، مجبور بودند در همان ایستگاه استراحت کنند و تیم های دیگر هم چنین وضعیتی داشتند.

دبیر فدراسیون کاراته، در پاسخ به اینکه چرا پیش بینی های لازم برای در اختیار گذاشتن امکاناتی در شأن ملی پوشان، انجام نشده بود نیز به جی پلاس گفت: این اتفاق در طول مسیر سفر رخ داد. زمانی که ما به دهکده مسابقات رسیدیم از لحاظ بهداشتی و امکانات، مکان را در شأن کاراته کاهای ایران ندیدم و خیلی سریع آنها را از دهکده خارج کردیم و به یکی از بهترین هتل های شهر بردیم تا از بهترین امکانات استفاده کنند.

او در پایان با بیان اینکه چون دبیر فدراسیون است هرچه بگوید جانب داری از فدراسیون محسوب می شود، به جی پلاس گفت: شاید چون من سرپرست تیم اعزامی و دبیر فدراسیون هستم هرچه بگویم باورش سخت باشد اما با وجود اینکه حضور در دهکده رایگان بود اما ما هزینه بیشتری را متحمل شدیم تا در مکان خوبی اسکان داشته باشیم. تنها کشوری هم که در دهکده نبود ما بودیم.

ملی پوشان کاراته

دیدگاه تان را بنویسید